A supportive course that helps students of all abilities build confidence through graded practice. The flexible package makes it ideal for mixed-ability classes, and varying teaching loads.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
An enhanced edition of the popular English course for secondary students, now with a multi-dimensional package to cater to a range of abilities in the classroom.
Tato publikace je určena studentům Farmaceutické fakulty UK. Zaměřuje se na základy individuální přípravy lékových forem. Technologické znalosti těchto aplikačních forem léčiv jsou potřebné obvykle při jejich individuální lékárenské přípravě.
Druhé, přepracované a doplněné vydání této úspěšné učebnice navazuje na vydání první. Autoři sbírali cenné připomínky k předchozímu vydání zejména od studentů při výuce, a tak vznikla tato nová verze publikace.
Knížka je vhodná pro procvičování pravopisu ve škole i doma. Cvičebnice se zaměřuje na tyto jevy: párové souhlásky uvnitř slov – b, p – d, t – ď, ť – h, ch – v, f – z, s – ž, š, vlastní jména a vyjmenovaná slova.
Další vydání úspěšných učebnic první pomoci pro zdravotnické obory, přepracované hlavně na základě principů kardiopulmonální resuscitace podle Guidelines 2010 a doplněné o nejnovější poznatky v oboru.