Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ.
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.
Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora.
Publikace je určena všem, kteří se zabývají řízením a rozvojem lidí v organizaci, zejména studentům andragogiky a personálního řízení, managementu a psychologie, personalistům a manažerům.
Druhé, rozšířené a aktualizované vydání knihy reaguje na společenské, ekonomické, politické a legislativní změny ve financování územních samospráv. První část je věnována struktuře veřejné správy a rozpočtu jako základnímu plánu každé samosprávy.
Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane.
Každý uživatel informatiky - ať už manažer, obchodník či účetní - by se měl dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací, které se využívají v podnikovém řízení.