Nejprodávanější Kniha - duben 2020
sociologie

Mýtus - 'realita' - identita: Národní metropole v čase 'návratu do Evropy' - Blanka Soukupová (ed.), Andrzej Stawarz (ed.) - 10%
Kolektivní monografie analyzuje funkci mýtů postsocialistických metropolí (Prahy, Bratislavy, Varšavy a Krakova) a metropole Rakouska po roce 1989 při formování jejich nové identity.
sociologie

Mýtus - "realita" - identita: Národní metropole v čase "návratu do Evropy"

200 Kč
180 Kč
Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti - Philip E. Tetlock - 10%
(1x)
Z lepšího nahlížení do budoucnosti by měl prospěch každý, ať už jde o nákup akcií, sestavování politických opatření, uvádění nového produktu na trh, nebo jen plánování jídelníčku dopředu. Lidé však obecně předpovídají budoucnost velice špatně.
sociologie

Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti

399 Kč
359 Kč
Teorie etnicity: Čítanka textů - Marek Jakoubek (ed.) - 10%
Kniha splácí dlouhodobý dluh sociálněvědní i celospolečenské tematizaci etnicity v naší zemi. Ačkoli etnicita patří mezi základní koncepty moderních společenských věd.
sociologie

Teorie etnicity

880 Kč
792 Kč
Imaginace genů: Sociologická perspektiva - Eva Šlesingerová - 10%
Kniha je v prvé řadě sociologickou úvahou nad tématem DNA a genetiky ve spojitosti s kategoriemi etnicity, rasy, národa, ale také v souvislosti s mytologií dávných kořenů či domoviny.
sociologie

Imaginace genů

390 Kč
351 Kč
Diagnóza neplodnost: Sociologický pohled na zkušenost nedobrovolné bezdětnosti - Lenka Slepičková - 10%
Kniha zkoumá neplodnost jako medicínsky konstruovanou podmínku a zároveň jako specifický sociální status. Cílem autorčina výzkumu bylo zjistit, jakou roli hraje neplodnost v rámci životní biografie ve společnosti, která si rodičovství vysoce cení.
sociologie

Diagnóza neplodnost

399 Kč
359 Kč
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem - Zdeněk Bauer,  kol. - 10%
(1x)
Těžištěm první poloviny knihy je tvoření slov (účinných obchodních názvů) a morfologie. Také jejich známková ochrana a propagace. Těžištěm druhé poloviny knihy jsou medailonky úspěšných obchodních firem a značek 19. a 20. století.
sociologie
Ukázky

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

389 Kč
350 Kč
Vlastní cestou?: Životní dráhy v pozdně moderní společnosti -  kol., Hana Hašková (ed.) - 10%
Kniha se zabývá současným uspořádáním partnerství a rodiny a vysvětluje jejich proměny a různorodost. Zároveň přináší analýzu proměn toho, jak lidé kombinují pracovní a soukromý život a jaká nerovně rozložená rizika z toho vyplývají.
sociologie

Vlastní cestou?

290 Kč
261 Kč
Živitelé a živitelky: Reflexe (a) praxe - Alena Křížková, Marta Vohlídalová, Hana Maříková (ed.) - 10%
Kniha se zaměřuje na praxi živitelství (ale i pečovatelství) a její vymezení z perspektivy rodičů.
sociologie

Živitelé a živitelky

310 Kč
279 Kč
Circus politicus - Christophe Deloire, Christophe Dubois - 10%
(1x)
Circus politicus znamená v našem porozumění globalizaci rozhodný obrat. Ta se přestává díky této knize jevit jako abstraktní a neosobní proces. Její mechanismy se inkarnují ve směšných mocipánech.
sociologie
Ukázky

Circus politicus

299 Kč
269 Kč
Informace: Historie. Teorie. Záplava - James Gleick - 10%
(1x)
Informace je v určitém smyslu knihou o všem, co je páteří naší civilizace.
sociologie

Informace

498 Kč
448 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 44 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>