Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
An enhanced edition of the popular English course for secondary students, now with a multi-dimensional package to cater to a range of abilities in the classroom.
Tato publikace je určena studentům Farmaceutické fakulty UK. Zaměřuje se na základy individuální přípravy lékových forem. Technologické znalosti těchto aplikačních forem léčiv jsou potřebné obvykle při jejich individuální lékárenské přípravě.
Publikace je určena pro studentky bakalářského studia oboru porodní asistence, ale může být návodem i pro začínající porodní asistentky na oddělení šestinedělí.
Tento SLOVNÍK CIZÍCH SLOV obsahuje přibližně 30 000 hesel. Zahrnuty jsou pojmy a výrazy z angličtiny, latiny a dalších jazyků. Obsahem je terminologie z oblasti přírodních věd, techniky a společenských věd, a také obecně užívané zkratky.
Logopedická cvičení - soubor první, obsahuje dvacetdva pracovních listů k jedenácti hláskám. Některé listy a cvičení jsou zaměřeny na hlásky artikulačně jednoduché (M, P, B, V, F), jiné na artikulačně náročnější (C, S, Z, Č, Š, Ž).
Přepracované, rozšířené a aktuální vydání nejrozsáhlejšího a nejpopulárnějšího česko-anglického slovníku obsahuje přibližně 100 000 hesel a podhesel, 200 000 slovních spojení a frazeologismů.