Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Když cítíme obavy a zaženeme je, tak se vrátí v méně nápadné podobě, ale silnější. Pokud se začneme na krizi připravovat, kupodivu pocítíme ulehčení. Tato kniha je o rodinné přípravě na krizi, která možná nikdy nenastane.
Publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI.
Kniha vyvrací desítky let opakované kariérní rady a ukazuje, že ideální zaměstnání si můžete, ba dokonce musíte vybudovat sami. A především vás naučí, jak se k němu postupnými kroky dopracovat.
Biografie, mapující vzestupy a pády jedné z nejvýraznějších a nejoriginálnějších skupin v dějinách populární hudby, kapely, k jejímuž odkazu se hlásí taková slavná jména světového hard rocku a heavy metalu, jako například Judas Priest, Iron Maiden.
Mnoho z nás, aniž bychom si to uvědomovali, je ovládáno strachem. Jsme schopni si některé z našich strachů uvědomovat – možná se bojíme mluvit na veřejnosti, máme strach z finančních obtíží nebo ze ztráty milovaných bytostí.
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
Úspěch a naplněný život – kdo by po nich netoužil! Přesto se ale příliš často spokojíme s málem. Naše vize a sny musí ustoupit závazkům a každodenní rutině. Aby se to nepřihodilo i vám, je tu tato kniha!