Nejprodávanější tituly - červen 2020
média a komunikace

Co je nového ve filmové vědě
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

90 Kč
Jak rozumět populární kultuře - 11%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

288 Kč
256 Kč
Medienwissenschaft - 11%

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

356 Kč
316 Kč
Základy teorie krizového managementu - 11%
(1x)
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace

Základy teorie krizového managementu

162 Kč
144 Kč
Zákon o ČTK: Transformace na půli cesty - 11%
Monografie zachycuje, jak se v 90. letech vyvíjely vztahy mezi politickou a mediální sférou v Česku, jak politická sféra ovlivnila transformaci ČTK.
média a komunikace

Zákon o ČTK: Transformace na půli cesty

198 Kč
176 Kč
Marketing management - 11%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
1 832 Kč
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650) - 11%
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

314 Kč
279 Kč
Umění úspěšné komunikace - 20%
Díky této ojedinělé knížce se naučíte úspěšně komunikovat s druhými lidmi, jednat otevřeně a zároveň empaticky naslouchat a nalézat řešení, která ocení obě strany.
média a komunikace
Ukázky

Umění úspěšné komunikace

144 Kč
115 Kč
Komunikace ve veřejné správě - 20%
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky

Komunikace ve veřejné správě

314 Kč
251 Kč
Masová komunikace a veřejné mínění - 11%
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti.
média a komunikace

Masová komunikace a veřejné mínění

269 Kč
239 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 34 položek
<< < 1 2 3 4 > >>