Nový román Olgy Tokarczukové by bylo možno označit jako "morální thriller". Pytláci i významní členové společnosti záhadně umírají. Jen zvířata jsou němými svědky.
Kniha vyvrací desítky let opakované kariérní rady a ukazuje, že ideální zaměstnání si můžete, ba dokonce musíte vybudovat sami. A především vás naučí, jak se k němu postupnými kroky dopracovat.
Biografie, mapující vzestupy a pády jedné z nejvýraznějších a nejoriginálnějších skupin v dějinách populární hudby, kapely, k jejímuž odkazu se hlásí taková slavná jména světového hard rocku a heavy metalu, jako například Judas Priest, Iron Maiden.
Nečekaná bouře svede pod jednu střechu několik osob různého původu, povolání, názorů a životních cílů. Zatímco venku zuří živly, krátí si dlouhou chvíli vyprávěním příběhů, přičemž nevědomě odhalují své povahy, zklamání, motivace a cíle.
Mnoho z nás, aniž bychom si to uvědomovali, je ovládáno strachem. Jsme schopni si některé z našich strachů uvědomovat – možná se bojíme mluvit na veřejnosti, máme strach z finančních obtíží nebo ze ztráty milovaných bytostí.
Autor nastoupil ve věku 18 let, tedy rovnou ze školy, na nejkrvavější úsek Leningradského a Volchovského frontu. Jako voják Rudé armády došel až do Berlína. Zázrakem zůstal na živu.
Mladá dívka Hitomi nastoupí jako pokladní a pomocná prodavačka na částečný úvazek v malém vetešnictví na tokijském předměstí. V knize sledujeme její citové zmatky a postupné zrání.
Vzpomínky více než dvou set pamětníků na těžký rok 1938 nejsou jen suchým popisem tehdejších událostí - naopak barvitě a plasticky zachycují často velice hořké pocity těch, kteří byli tak krutě vyhnáni ze svých domovů.
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.