Autorský pracovní sešit k finanční gramotnosti pro žáky základní školy je určený k procvičování základních pojmů a poznatků ze světa financí. Vše jako obvykle probíhá formou zábavného luštění a doplňování.
Angličtina zábavně nabízí dětem způsob, jak si hravě a nenásilně procvičit základní slovní zásobu a gramatiku. Veselé křížovky, spojovačky či doplňovací cvičení představují kreativní formu učení, která bude děti bavit.
Cílem knihy je osvojení základní gramatiky a zvládnutí běžné komunikace. Koncepce učebnice je založena na cvičných větách, které přímo navazují na výklad každého gramatického jevu.
Tato učebnice, která studenty dovede přibližně na úroveň B2, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Ve 2. vydání této publikace byly aktualizovány zejména kapitoly 19, 20 a 21, které zahrnují období české a světové literatury od konce 2. světové války do současnosti.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.