Tato učebnice, která studenty dovede přibližně na úroveň B2, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Based on feedback from teachers and students around the world, New opportunities now comes with exciting new features and components to make your lessons even more motivating and successful.
Druhé vydání Mikroekonomie je určeno všem zájemcům o mikroekonomickou větev ekonomie, která analyzuje chování ekonomických subjektů, ať již jsou jimi jednotlivci, domácnosti, podniky nebo vláda.
Nové aktualizované vydání nejprodávanější učebnice Project plus oblíbené kreslené příběhy v nové podobě, nová cvičení a nové digitální komponenty - inspirace pro vaše studenty.
Praktická příručka provází čtenáře speciální pedagogikou, seznamuje s oborem jako takovým a provází jednotlivými dílčími obory. Čtenáři v ní naleznou základní přehled psychopedie, logopedie, surdopedie, tyflopedie, somatopedie a etopedie.
General English for adults. A completely new Elementary edition from the world's best-selling adult English course, with new digital resources for 2011.