Nejprodávanější tituly v roce 2020
média a komunikace

Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií - Kateřina Krtilová (ed.), Kateřina Svatoňová (ed.) - 10%

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

395 Kč
356 Kč
Tahle země je naše: Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě - Tomáš Samek
(2x)
Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů.
média a komunikace
Ukázky

Tahle země je naše

119 Kč
Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání - Onřej Neumajer, Lucie Rohlíková, Jiří Zounek - 10%
Kniha s online podporou! První česká kniha, která se zabývá využitím tabletů ve škole, vlastně vůbec není jen kniha. Váže se k ní totiž také moderní online podpora, která obsahuje užitečné kontakty a odkazy, stejně jako 122 praktických videí.
média a komunikace

Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání

429 Kč
386 Kč
Česky psané časopisy pro děti (1850-1989) - Štefan Švec
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.
média a komunikace
Ukázky

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

290 Kč
Nová ekologie médií: Konvergence a mediamorfóza - Karol Jakubowicz - 10%
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky

Nová ekologie médií

333 Kč
300 Kč
Žurnalistická profese 2.0 - Jan Jirků
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistická profese 2.0

120 Kč
Regulace médií - Vojtěch Šimíček - 10%
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace

Regulace médií

245 Kč
221 Kč
Černá kniha České televize - Jiří Hroník, Petr Žantovský - 10%
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

40 Kč
36 Kč
Mediální smrt konsenzu - Markéta Škodová, Michala Škrábová,  kol. - 10%
(1x)
V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která – byť v podstatě nevyřčeně – operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze.
média a komunikace

Mediální smrt konsenzu

260 Kč
234 Kč
Psychologické základy verbální komunikace - Jaromír Janoušek
Publikace se zabývá vnitřními souvislostmi mezi jazykem a lidskou psychikou. Zvláštní pozornost je věnována její poznávací funkci, zejména myšlení. Hlavním tématem je neobyčejně složitý vztah vnitřní řeči a interpersonální komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Psychologické základy verbální komunikace

424 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 73 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 8 > >>