Nejprodávanější tituly v roce 2020

Genetika - 11%
Druhé české vydání Genetiky přichází po osmi letech od vydání prvního. Během této doby se ve vědě, která prožívá tak bouřlivý rozvoj, objevila celá řada nových a zásadních poznatků – a tato učebnice je prezentuje.

Genetika

1 546 Kč
1 374 Kč
Transevoluce - 11%
"Transevoluce" se v podobě vědecko-populární knížky snaží najít čtenáře se zájmem o spekulativní otázky evoluce, sociobiologie a zoologie; zároveň míří do okruhu čtenářů se zájmem o společenskou filosofii, spiritualitu a kreacionismus.

Transevoluce

Prehistorie rodu Homo - 11%
Kniha Prehistorie rodu Homo se pokouší odpovědět na nadčasovou otázku spjatou s existencí lidského rodu: “kdo jsme, odkud jsme a kam jdeme”. Hlavními hrdiny této encyklopedicky koncipované vědecké monografie jsou předci člověka a fenomén kultury.

Prehistorie rodu Homo

Atlas šumavských savců - 11%
V Atlasu savců Šumavy naleznete popis, fotografie a mapky výskytu všech malých i velkých savců, kteří se v současné době na Šumavě vyskytují. Každý svazek díky příručnímu formátu dobře snese i přibalení do turistického batohu.

Atlas šumavských savců

Principy a praktika lékařské mikrobiologie - 20%
Tato publikace usnadní studentům lékařských fakult poznání moderní diagnostiky infekčních nemocí a porozumění principům lékařské mikrobiologie.
biologie

Principy a praktika lékařské mikrobiologie

Úderná skupina?
Práce se zabývá dosud málo probádanou problematikou sovětizace v českých přírodních a lékařských vědách po roce 1948.

Úderná skupina?

Zvířecí dvojníci - 11%
Víš, že i ve zvířecí říši můžeš najít tvory, kteří jako by si z oka vypadli?

Zvířecí dvojníci

Drobní živočichové - 11%
Knížka Drobní živočichové dětem představí nejmenší obyvatele naší planety – létající i lezoucí hmyz, pavouky, plže... prostě všechnu tu drobnou havěť, kterou máme sklon přehlížet, a která je přitom pro život na Zemi tak důležitá.

Drobní živočichové

Zvířecí říše - 11%
Fascinující průvodce říší zvířat.

Zvířecí říše

Najdi svůj strom v krajině Doudlebů - 11%
Kniha Najdi svůj strom v krajině Doudlebů se zabývá dřevinami vyskytujícími se v našich lesích, zahradách a ve volné krajině.
biologie

Najdi svůj strom v krajině Doudlebů

Geny, buňky a mozek - 11%
Autoři se důsledně zaměřují na etické problémy spojené s působením moderních biotechnověd, ať už jde o obchodování se zdravotními záznamy, ztrátu soukromí, patentování sekvencí DNA, falšování výsledků nebo produkci náhradních sourozenců.

Geny, buňky a mozek

Znaky a významy v evoluci - 11%
Co předurčuje bakterii, člověka nebo růži k tomu, že rozumí světu? Jak se Homo sapiens proměnil za posledních 40 000 let, biologie donedávna opomíjela.
biologie

Znaky a významy v evoluci

Poznáváme jarní houby - 20%
Už se těšíte na jaro, na to, jak si vyjdete do přírody? Pak vaší pozornosti jistě neuniknou z mechu, listí či trávy nebo dokonce z kmenů stromů vykukující hlavičky hub.

Poznáváme jarní houby

Komentovaný atlas anatomie vyšších rostlin - 11%
Předložený atlas umožňuje poznání anatomických struktur těl vyšších rostlin na omezeném výběru rostlinného materiálu. Publikace je určena jako studijní příručka vysokoškolským studentům biologických oborů.
biologie

Komentovaný atlas anatomie vyšších rostlin

Dějiny antropologie - 11%
Mimořádně rozsáhlá publikace přináší encyklopedický výklad antropologických teorií člověka a kultury.

Dějiny antropologie

Maturitní otázky - biologie - 11%
Publikace určená maturantům a zájemcům o studium biologie.

Maturitní otázky - biologie