Nejprodávanější tituly - leden 2021
ekonomie

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček,  kol.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace

254 Kč
Moderní metody řízení nákladů: Jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Šárka Papadaki, Boris Popesko
Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů.
ekonomie
Ukázky

Moderní metody řízení nákladů

314 Kč
Podnikatelé versus podvodníci - Vladimír John - 10%
(2x)
Podvodníci jako podnikatelé přináší ucelený přehled nejčastějších způsobů podvodů, páchaných na majitelích firem. Poučte se z chyb podnikatelů před vámi a buďte před podvodníky o krok napřed!
ekonomie

Podnikatelé versus podvodníci

297 Kč
267 Kč
Prodej svoje know-how: Jak vydělávat díky tomu, co umíte právě teď - Jan Markel - 10%
Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podlit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj.
ekonomie

Prodej svoje know-how

199 Kč
179 Kč
Projektové řízení pro projektové manažery: Průvodce projektovým řízením pomocí případových studií - Kateřina Hrazdilová - Bočková, Radka Vaníčková
Cílem předkládané publikace je nabídnout studentům vysokých škol ekonomických oborů a MBA studijních programů, ale i začínajícím projektovým manažerům a projektovým koordinátorům v praxi, metodickou pomůcku tzv. průvodce projektovým řízením.
ekonomie
Ukázky

Projektové řízení pro projektové manažery

199 Kč
Projektový management: Komplexně, prakticky a podle světových standardů - Jan Doležal,  kol.
Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v projektech.
ekonomie
Ukázky

Projektový management

424 Kč
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje,...
ekonomie
Ukázky

Smích v televizní reklamě

69 Kč
Ekonomika v souvislostech - Jan Vávra (ed.), Miloslav Lapka (ed.), Eva Cudlínová (ed.) - 10%

Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických, environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu požadavek na uvažování v širších souvislostech. Cílem této publikace je tento kontext načrtnout a ekonomické jevy analyzovat.

ekonomie

Ekonomika v souvislostech

195 Kč
176 Kč
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Hana Machková
Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.
ekonomie
Ukázky

Mezinárodní marketing

254 Kč
Podniková architektura - Alena Buchalcevová, Libor Gála, Jaroslav Jandoš
Podniková architektura napomáhá manažerům podniků v efektivním a pružném rozhodování o změnách v podniku tak, aby podnik v současném globálním konkurenčním prostředí byl schopen dlouhodobé existence.
ekonomie
Ukázky

Podniková architektura

300 Kč
Zobrazuji 101 - 110 z 148 položek
<< < 1 .. 9 10 11 12 13 .. 15 > >>