Autorky vycházejí z Rámcového vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a u každého projektu formulují dílčí výchovně-vzdělávací cíle, rozvíjené klíčové kompetence i očekávané výstupy.
Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka.
Pro děti 5-7 let. Jako prevence specifických poruch učení.
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je tato publikace určena právě Vám!
Zkušená dětská psycholožka popisuje možnosti, jak zjistit, co si děti opravdu myslí a co prožívají, aniž bychom jimi manipulovali. Jak se máme dětí ptát? Jak s nimi hovořit o jejich smutku, úzkostech, fantaziích či sexualitě?
Tento sešit je pro vaše dítě úvodem do čtení a psaní čísel od 1 do 30. Pokud již vaše dítě umí psát čísla do 10, sešit staví na těchto vybudovaných základech.
Raná péče představuje významnou pomoc rodinám dětí s handicapem. Provází je prvními týdny, měsíci a roky života dítěte a pomáhá jim zprostředkovat nebo dokonce sama zajišťuje komplexní služby v podobě psychosociální pomoci, rehabilitace...
Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní.
Do příběhů veverky Zrzinky jsou vloženy úkoly, které procvičují slova se slabikami di, ti, ni, dy, ty a ny. Úkoly jsou zpočátku zaměřeny pouze na jednu dvojici slabik a náročnost postupně stoupá.
Rozvoj řeči je velmi důležitý pro to, aby se dítě zapojilo do společnosti. Ve dvanácti kapitolách, které jsou uvozeny pohádkou, na níž navazují aktivity proložené básničkami a hrami se slovy, autorka nabízí dostatek podnětů k rozvoji slovní zásoby...
Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy chování.