Nejprodávanější tituly - leden 2021
ekonomie

FOREX – jak zbohatnout a nekrást: 2. rozšířené vydání - Michal Stibor,  kol.
Druhé, zcela nové a rozšířené vydání, nabízí ucelený pohled na problematiku obchodování měn. Zaměřuje se nejen na analýzu trhu, ale také na ostatní aspekty tradingu, které rozhodují o úspěchu na největším finančním trhu světa.
ekonomie
Ukázky

FOREX – jak zbohatnout a nekrást

339 Kč
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání - František Bělohlávek
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie
Ukázky

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

305 Kč
Manažerská integrita - František Hroník
Kniha poutavým a citlivým způsobem přibližuje otázky svědomí, důvěry, hodnot a morálky v manažerské práci.
ekonomie
Ukázky

Manažerská integrita

129 Kč
Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi - Martin Durec
Z publikace se dozvíte, jak účtovat běžné provozní účetní případy i to, jaké daňové dopady mají.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi

195 Kč
Základy statistiky: Aplikace v technických a ekonomických oborech - Marek Sedlačík, Jiří Neubauer, Oldřich Kříž
Důraz se zde klade na pochopení statistické filozofie, tj. specifického způsobu myšlení spojeného s teorií i praxí odhadování. Druhé vydání je rozšířeno o kapitolu regresní počet.
ekonomie
Ukázky

Základy statistiky

297 Kč
Investování pro začátečníky: 3., zcela přepracované vydání - Petr Syrový
(1x)
Po přečtení této knihy budete mít dost informací a odvahy, abyste udělali první investorské krůčky. Abyste zainvestovali peníze, mohli jít k poradci a věděli, co od něj chtít a abyste byli chytřejší než finanční poradce, kterému pak nenaletíte.
ekonomie
Ukázky

Investování pro začátečníky

144 Kč
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu: Úspěšné návyky vizionářských společností - Jim Collins, Jerry I. Porras
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie
Ukázky

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

399 Kč
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
ekonomie
Ukázky

Marketing... je věda kreativní

69 Kč
Moderní řízení hotelového provozu: 5., zcela přepracované vydání - Jaromír Beránek,  kol.
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996 zachycuje ohromný rozvoj, kterým hotelnictví v České republice prošlo a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor.
ekonomie
Ukázky

Moderní řízení hotelového provozu

280 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
ekonomie
Ukázky

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

69 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 148 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 7 .. 15 > >>