Nejprodávanější tituly - leden 2021
ekonomie

Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi - 2.vydání
Jste statutárním orgánem SVJ, zabýváte se účetnictvím SVJ nebo se jen zajímáte o problematiku bytového spoluvlastnictví? Pak právě vám bude tato kniha neocenitelnou pomůckou...
ekonomie
Ukázky

Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi - 2.vydání

195 Kč
Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky
(1x)
Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Jde o jedinečný ucelený přehled poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a v právu těchto subjektů.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky

288 Kč
Managerial integrity
The first edition of the book was written before the collapse of Lehman Brothers’ bank. It is all the more remarkable, then, that is it full of practical examples and guidelines.
ekonomie
Ukázky

Managerial integrity

192 Kč
Sportovní marketing
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.
ekonomie
Ukázky

Sportovní marketing

229 Kč
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

323 Kč
Investování pro začátečníky
(1x)
Po přečtení této knihy budete mít dost informací a odvahy, abyste udělali první investorské krůčky. Abyste zainvestovali peníze, mohli jít k poradci a věděli, co od něj chtít a abyste byli chytřejší než finanční poradce, kterému pak nenaletíte.
ekonomie
Ukázky

Investování pro začátečníky

144 Kč
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

422 Kč
Marketing... je věda kreativní
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
ekonomie
Ukázky

Marketing... je věda kreativní

69 Kč
Moderní řízení hotelového provozu
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996 zachycuje ohromný rozvoj, kterým hotelnictví v České republice prošlo a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor.
ekonomie
Ukázky

Moderní řízení hotelového provozu

280 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
ekonomie
Ukázky

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

69 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 199 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 8 .. 20 > >>