Nejprodávanější knihy - prosinec 2021
naučné

Obrázky z dějin zeměpisných objevů (a výletů)
Třetí kniha z oblíbené série, která dětem komiksovou a hravou formou přibližuje naše dějiny. Máte rádi historii? Vydejte se se svými dětmi na dobrodružnou cestu společně s Marcem Polem, Kryštofem Kolumbem, ale i s dalšími objeviteli a dobrodruhy.
naučné

Obrázky z dějin zeměpisných objevů (a výletů)

I já se toulal ulicemi Manhattanu
O městě, které nyní nikdy nespí. Nebylo tomu tak ale vždy.

I já se toulal ulicemi Manhattanu

Matematický čert
Dvanáctiletý Robert nesnáší svého učitele matematiky, protože ten nechává své žáky řešit nudné úlohy a ještě ke všemu jim zakazuje používat kalkulačku. Ale potom Robert potká ve snu Číselného čerta, který jako zázrakem vzbudí jeho zájem o matematiku.

Matematický čert

Matěj mapuje výtvarné umění
Ilustrovaný průřez českým výtvarným uměním od talentovaného autisty a jeho mámy.

Matěj mapuje výtvarné umění

Ilustrovaný atlas legračních faktů o mláďatech
Věděli jste, že malé žirafy při narození padají z dvoumetrové výšky? Neuvěřitelná fakta o mláďatech ve druhé sbírce nevšedních atlasů od švédské autorky.

Ilustrovaný atlas legračních faktů o mláďatech

Gorilí táta v Africe
Ošetřovatel nejznámější české gorily Moji Marek Ždánský odešel ze zoo a jezdí za gorilami do Afriky, aby jim pomáhal. I prodejem téhle knihy.

Gorilí táta v Africe

Město pro každého
Město je fascinující lidský vynález, který se stal domovem pro většinu obyvatel naší planety. Jak ale pochopit něco tak složitého a přitom křehkého, jako je město? Manuál urbanisty začátečníka ti přiblíží, jak tato velká lidská mraveniště fungují.

Město pro každého

Jirkův vesmírný lov pokladů
Fantastická cesta vesmírem při hledání vesmírného pokladu je plná nejen neuvěřitelných dobrodružství Jirky a jeho kamarádů, ale i nejnovějších vědeckých poznatků o vesmíru a také úvah předních světových vědců.

Jirkův vesmírný lov pokladů

Záhady vesmíru
Putujte s námi ze Země až do hlubin vesmíru, kde potkáte podivuhodné planety, daleké hvězdy a fascinující galaxie. Tato nádherná encyklopedie odhaluje tajemství více než stovky nebeských těles, přibližuje nejnovější vědecké objevy atd.

Záhady vesmíru

Pozdě bycha honiti
Pletou se vám příslovce? Tápete, co jsou synonyma? Tahle knížka vás s lehkostí provede záludnými jazykovými jevy a na výtvarně zpracovaných příkladech vám je vysvětlí tak, že se rázem stanete jazykovými přeborníky.

Pozdě bycha honiti