Nejprodávanější e-knihy - prosinec 2021
média a komunikace

Kritické myšlení
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
Tohle není propaganda
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace
Ukázky

Tohle není propaganda

199 Kč
Manuál copywritingu
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace
Ukázky

Manuál copywritingu

254 Kč
Odprezentuj

Připravte se na cestu k poutavým prezentacím. Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

média a komunikace
Ukázky

Odprezentuj

279 Kč
Žurnalistika a společnost
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistika a společnost

220 Kč
How to ask a professor: Politeness in Czech academic culture
Publikace se věnuje zdvořilostním strategiím, které volí čeští univerzitní studenti při kontaktu s fakultou.
média a komunikace
Ukázky

How to ask a professor: Politeness in Czech academic culture

180 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace
Ukázky

Minimum akademického bontonu

140 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Komunikace ve veřejné správě
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky

Komunikace ve veřejné správě

314 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
média a komunikace
Ukázky

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

212 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 21 položek
<< < 1 2 3 > >>