Nejprodávanější e-knihy - únor 2021
ekonomie

Manažerská psychologie: 3., přepracované vydání - Milan Mikuláštík
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci.
ekonomie
Ukázky

Manažerská psychologie

424 Kč
Projektové řízení pro projektové manažery: Průvodce projektovým řízením pomocí případových studií - Kateřina Hrazdilová - Bočková, Radka Vaníčková
Cílem předkládané publikace je nabídnout studentům vysokých škol ekonomických oborů a MBA studijních programů, ale i začínajícím projektovým manažerům a projektovým koordinátorům v praxi, metodickou pomůcku tzv. průvodce projektovým řízením.
ekonomie
Ukázky

Projektové řízení pro projektové manažery

199 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku I.: Ochrana zdraví - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku I.

69 Kč
Čtyřhodinový pracovní týden: Nemarněte celé dny v práci, žijte kdekoli a staňte se „novým bohatým“ - Timothy Ferriss
(2x)
Peníze mají hodnotu jen tehdy, pokud máte čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou Vám k ničemu...
ekonomie
Ukázky

Čtyřhodinový pracovní týden

279 Kč
Trénink techniky řeči: Naučte se mluvit barevně - Alena Špačková
(1x)
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
ekonomie
Ukázky

Trénink techniky řeči

254 Kč
Diagnostika a vitalizace firem a organizací: Teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi - Jiří Plamínek
Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat.
ekonomie
Ukázky

Diagnostika a vitalizace firem a organizací

297 Kč
Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová,  kol.
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.
ekonomie
Ukázky

Emoce v marketingu

421 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Leasing v praxi, 5. aktualizované vydání: praktický průvodce - Petr Valouch
Leasing je vysvětlen z pohledu nájemce i pronajímatele, z hlediska právního, účetního i daňového.
ekonomie
Ukázky

Leasing v praxi, 5. aktualizované vydání

169 Kč
Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř
Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky.
ekonomie
Ukázky

Personalistika pro manažery a personalisty

212 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 70 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 > >>