Světoznámý autor se v knize poklonil jednomu z nejobdivovanějších měst světa, přičemž jeho pohled je laskavý, sžíravý, humorný, vážný, tendenční i objektivní. Ale hlavně mylný a taky autentický.
Asertivita bývá vnímána jako postup sebeprosazení. Mnohým se zdá, že asertivní chování znamená, že s hroší kůží a se širokými lokty donutí okolí, aby obrazně řečeno tancovalo, jak oni písknou. To je, bohužel, častý omyl.
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.
Publikace předkládá popis diagnóz, s nimiž se mohou pedagogové běžných mateřských a základních škol v rámci edukačního procesu setkat, a detailně se zabývá realizací ucelené rehabilitace a podporou rozvoje hybnosti u dětí s tělesným postižením.
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží.
Autor se ohlédl ještě jednou za svou politickou dráhou a zodpověděl otázky týkající se práce vlády ČSSR zejména v době tzv. normalizace, klíčových událostí té doby a osobností, s nimiž se setkával a spolupracoval.