Nejprodávanější e-knihy - květen 2021
ekonomie

Hudba a my - 20%
Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu.
ekonomie
Ukázky

Hudba a my

69 Kč
55 Kč
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - 20%
Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“.
ekonomie
Ukázky

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

69 Kč
55 Kč
Projektový management v praxi - 20%
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
ekonomie
Ukázky

Projektový management v praxi

271 Kč
217 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III. - 20%
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku III.

69 Kč
55 Kč
Spotřebitelské chování - 20%
Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům
ekonomie
Ukázky

Spotřebitelské chování

69 Kč
55 Kč
Etika v podnikání a hodnoty trhu - 20%
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé.
ekonomie
Ukázky

Etika v podnikání a hodnoty trhu

246 Kč
197 Kč
Investování pro začátečníky - 20%
(1x)
Po přečtení této knihy budete mít dost informací a odvahy, abyste udělali první investorské krůčky. Abyste zainvestovali peníze, mohli jít k poradci a věděli, co od něj chtít a abyste byli chytřejší než finanční poradce, kterému pak nenaletíte.
ekonomie
Ukázky

Investování pro začátečníky

144 Kč
115 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - 20%
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
ekonomie
Ukázky

Jak z dobré firmy udělat skvělou

416 Kč
333 Kč
Marketingová komunikace - 20%
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace

254 Kč
203 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku II. - 20%
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku II.

69 Kč
55 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 74 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 7 8 > >>