Nejprodávanější e-knihy - září 2021 - přírodní vědy

Pátrání po Schrödingerově kočce -20%
Může elektron procházet současně dvěma různými štěrbinami? Může být kočka zároveň živá i mrtvá? Zkušený popularizátor John Gribbin poutavě a srozumitelně přibližuje podivuhodný svět kvantové fyziky.

Pátrání po Schrödingerově kočce

Stručné odpovědi na velké otázky -20%
Hawking ve své poslední publikované knize určené širokému okruhu čtenářů zkoumá řadu z největších záhad vesmíru, i potenciální problémy, kterým čelí nebo může čelit lidstvo na naší domovské planetě.
přírodní vědy

Stručné odpovědi na velké otázky

Fyzika všedních věcí -20%
Seznámení s fyzikálními principy, které ovládají a ovlivňují fungování věcí, se kterými se setkáváme v každodenním životě.

Fyzika všedních věcí

Aplikovaná ekologie -20%
Kniha sleduje vliv lidských aktivit souvisejících se zemědělstvím, lesnictvím, rybářstvím a lovem volně žijících živočichů na jednotlivé ekosystémy.

Aplikovaná ekologie

Modelové otázky z biologie pro přijímací zkoušky -20%
Soubor modelových otázek je určen zájemcům o magisterské i bakalářské studium na 2. lékařské fakultě Univerzity Karlovy a slouží především k opakování poznatků získaných středoškolským studiem biologie.
přírodní vědy

Modelové otázky z biologie pro přijímací zkoušky

Tajný život stromů -20%

Německý bestseller Tajný život stromů se již druhým rokem drží na žebříčku nejprodávanějších knih a získává si nadšené čtenáře ve stále více zemích. Les je pro mnohé z nás vytouženým místem odpočinku. Je synonymem ticha a nedotčené přírody.

Tajný život stromů

Fraktály -20%
Ojedinělý průvodce po chaosu v přírodě a matematice pro každého, kdo kdy toužil porozumět vzorcům uspořádání listů nebo vytváření sněhových vloček.

Fraktály

Jak zabránit klimatické katastrofě -20%
Nemusíte být klimatologové, abyste měli povědomí o oteplování planety a souvisejících jevech: o obdobích extrémních veder, bouří, stoupání hladiny moří, povodních, následných hladomorech a migračních vlnách.

Jak zabránit klimatické katastrofě

Matematika pro život -20%
Matematika je základem všeho, co děláme. Od způsobu, jakým komunikujeme, jak cestujeme a pracujeme až po způsob, jak odpočíváme. Autor poutavě osvětluje, jaké matematické principy formují naše každodenní životy, a zkoumá jejich mnohdy zásadní roli na příkladech skutečných událostí.

Matematika pro život

O gravitaci -20%
Gravitace je jednou ze čtyř základních fyzikálních sil; je nejnápadnější – ani naprostý laik nepřehlédne, že věci padají k zemi – a paradoxně zároveň nejslabší (gravitace celé zeměkoule nedokáže strhnout maličký magnet z ledničky).

O gravitaci