Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Tento text je určen především studentům hudebních oborů uměleckých škol, kteří si chtějí osvojit základní vědomosti a dovednosti z oblasti hudební psychologie a pedagogiky pro získání tzv. pedagogické aprobace.
Kniha slouží především středoškolským studentům při jejich přípravě na vysoké školy (resp. fakulty právnického, sociálního, ekonomického, pedagogického a filozofického zaměření). Je vhodnou pomůckou také při přípravě k maturitě.
Tato publikace vás provede všemi písmeny ruské abecedy a naučí vás je psát a číst jak tiskacím, tak psacím písmem. Získáte tak prakticky použitelný základ pro vycestování, studium, ... Budete moci vyplnit formulář například na hranicích nebo v hotelu