Kniha představuje mimořádný přínos ke zkoumání globálních procesů světové ekonomiky, protože přináší nový pohled na všechny související geopolitické, finančně ekonomické i demografické a enviromentální vlivy na globální hospodářství.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Ujasněte si s touto osvědčenou publikací s 190 názornými přehledy činnosti spojené s účetní uzávěrkou a závěrkou. Podává také 15 užitečných příloh pro účetní praxi.
Following his successful book, How to Run a Business without Risk (2016), Vladimir John, the founder of Meriglobe, is coming up with another practical manual on how to manage a business while avoiding the frequent pitfalls....
Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat.
Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více obchodů.
Guy Kawasaki, úspěšný podnikatel, mentor a autor řady knižních bestsellerů o podnikání, přichází s novinkou. Ve své knize Umění začít 2.0 popisuje základní kroky, které vás dovedou od prvotního nápadu až k samotnému rozjezdu vlastního podnikání...
Na velmi úspěšné knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI z r. 2016 navazuje Vladimír John tématem, jež se dotýká téměř každého podnikatele....