Tahák na úspěšné podnikání přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání"...
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
Cílem této knihy je čtenářům vysvětlit, co je to forex a obchodování na burze, a to bez cenzury a falešných nadějí. Po přečtení knihy získáte nejdůležitější informace o forexu včetně všech úskalí, které jsou s ním spojená.
Diplomová práce Michala Stupavského s názvem Behaviorální finance – Implikace pro investory je jednou z prvních odborných prací, které se tímto tématem zabývají u nás.
Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podlit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj.
Na trhu ojedinělá publikace je určena manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná.
Publikace navazuje na Přehled statistických metod od Jana Hendla a ukazuje na široké využití statistiky a statistických metod v různých oborech a oblastech lidského života.
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké politické a ekonomické výzvy, jako jsou války nebo ekologické katastrofy, vůdce s kolosální vizí a experty se správnou strategií či zcela jinou kategorii lidí?
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.