Nejprodávanější e-knihy v roce 2021
ekonomie

30 pravidel vítězů: pro úspěch a naplněný život - Bodo Schäfer
Úspěch a naplněný život – kdo by po nich netoužil! Přesto se ale příliš často spokojíme s málem. Naše vize a sny musí ustoupit závazkům a každodenní rutině. Aby se to nepřihodilo i vám, je tu tato kniha!
ekonomie
Ukázky

30 pravidel vítězů

229 Kč
Hudba a my: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 - Radim Bačuvčík
Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu.
ekonomie
Ukázky

Hudba a my

69 Kč
Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!: Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!! - Filip Ježek
V roce 2016 byla vydána e-kniha Jak se dívám na svět ... Soudobé projevy globalizace. Druhá kniha v řadě Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po - Cho - Pil !!! se pokouší humornou formou přiblížit čtenáři základy mikroekonomie.
ekonomie
Ukázky

Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!

79 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
ekonomie
Ukázky

Management kvality služeb v cestovním ruchu

246 Kč
Moderní ekonomie: Jednoduše o všem, co byste měli vědět - Hana Lipovská
(1x)
Kniha vám srozumitelně a zajímavě odkryje svět vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Čtivý výklad doprovází mnoho atraktivních úkolů a příkladů ze života.
ekonomie
Ukázky

Moderní ekonomie

271 Kč
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková,  kol.
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
ekonomie
Ukázky

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

339 Kč
Personalistika pro manažery a personalisty: 2., aktualizované a doplněné vydání - Martin Šikýř
Kniha se uceleně zabývá problematikou řízení lidských zdrojů a nejdůležitějšími personálními činnostmi. Druhé vydání je kompletně aktualizováno a doplněno o nová témata a zajímavý autorův výzkum v organizacích.
ekonomie
Ukázky

Personalistika pro manažery a personalisty

229 Kč
Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! - Jan Doležal, Jiří Krátký,  kol.
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
ekonomie
Ukázky

Projektový management v praxi

271 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III.: Lidská práva - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku III.

69 Kč
Umění začít 2.0 - Guy Kawasaki
Guy Kawasaki, úspěšný podnikatel, mentor a autor řady knižních bestsellerů o podnikání, přichází s novinkou. Ve své knize Umění začít 2.0 popisuje základní kroky, které vás dovedou od prvotního nápadu až k samotnému rozjezdu vlastního podnikání...
ekonomie
Ukázky

Umění začít 2.0

249 Kč
Zobrazuji 211 - 220 z 278 položek
<< < 1 .. 20 21 22 23 24 .. 28 > >>