Nejprodávanější tituly v roce 2021
ekonomie

Projektový management: Komplexně, prakticky a podle světových standardů - Jan Doležal,  kol.
Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v projektech.
ekonomie
Ukázky

Projektový management

424 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
ekonomie
Ukázky

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

69 Kč
Oceňování a prodej privátní zubní a lékařské praxe: 2., aktualizované, doplněné a rozšířené vydání - Tomáš Krabec
Nákup a prodej privátní lékařské praxe může být životním obchodem každého lékaře anebo také noční můrou a zklamáním. Všem, kterých se to týká, je určena tato kniha. Po jejím přečtení se mohou zvýšit vaše šance, že vše dopadne k vaší spokojenosti.
ekonomie
Ukázky

Oceňování a prodej privátní zubní a lékařské praxe

339 Kč
Tvorba a řízení portfolia projektů: Jak optimalizovat, řídit a implementovat investiční a výzkumný program - Jiří Fotr, Ivan Souček
Publikace se jako jediná na našem trhu komplexně věnuje optimalizaci, řízení a implementaci portfolia investičních a výzkumných projektů, které jsou základním nástrojem realizace firemní strategie a dosahování stanovených strategických cílů.
ekonomie
Ukázky

Tvorba a řízení portfolia projektů

339 Kč
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Fotr, Jiří Hnilica
Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířen
ekonomie
Ukázky

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování

339 Kč
Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová,  kol.
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.
ekonomie
Ukázky

Emoce v marketingu

421 Kč
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík - 10%
Na trhu ojedinělá publikace je určena manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná.
ekonomie

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

99 Kč
89 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Miroslava Vaštíková
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.
ekonomie
Ukázky

Marketing služeb - efektivně a moderně

297 Kč
Procesní řízení pro manažery: Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli a mohli - Roman Fišer - 10%
(1x)
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků.
ekonomie

Procesní řízení pro manažery

249 Kč
224 Kč
Statistika v aplikacích - Jan Hendl,  kol. - 10%
Publikace navazuje na Přehled statistických metod od Jana Hendla a ukazuje na široké využití statistiky a statistických metod v různých oborech a oblastech lidského života.
ekonomie

Statistika v aplikacích

149 Kč
134 Kč
Zobrazuji 271 - 280 z 424 položek
<< < 1 .. 26 27 28 29 30 .. 43 > >>