Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává.
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje,...
Kniha analyzuje jeden z nejrozsáhlejších protestů éry československého
stalinismu, plzeňskou červnovou revoltu proti peněžní reformě v roce
1953. Metodologicky přitom vychází z teorií tzv. nových sociálních hnutí.
Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických,
environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu
požadavek na uvažování v širších souvislostech. Cílem této publikace je tento kontext načrtnout a ekonomické jevy analyzovat.
Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí. Obsahuje jak dílčí příklady, tak komplexnější případové studie.
Učebnice vychází z poradenské intervence a supervize. Zaměřuje se především na faktory, které mají zásadní vliv na klienty poradenských služeb během jejich profesní kariéry. Přispívá k tvorbě poradenských nástrojů pro profesní poradenství.