Hledáte nový přístup k výchově?
Nevíte si s chováním svého dítěte rady, dochází vám s ním trpělivost nebo vás rozčiluje?
Už vás nebaví se s dítětem ustavičně dohadovat?
Kniha vám pomůže vyřešit výchovné problémy s dětmi od narození do dvanácti let
Přihlásilo se vám do předškolního zařízení dítě se závažnou řečovou poruchou nebo takové, které vůbec nemluví? Rádi byste, aby se zapojilo do běžného života ve školce, ale zatím nevíte, jak na to?
Čmárací omalovánky jsou určeny dětem, které ještě neumějí číst. Přesto jsou v nich krátké věty – ty pochopitelně dětem přečtou dospělí. Ti také dají pozor, aby dítě při kreslení nerozkousalo pastelky nebo nespolklo gumu.
"Učení i dekorace do dětských pokojů. Děti se nenásilnou formou učí písmenka ve všech podobách. Když potřebují vědět nějaký znak, vědí, kam se podívat. Plakát na zdi se jen tak neztratí.
Když dětí přicházejí na svět, často pláčou, místo toho, aby prostě jen dýchaly.
Co se skrývá za jejich křikem? Je možné, že by pro dítě bylo stejně bolestné narodit se jako pro matku porodit?
V této knížce najdou naši nejmenší malého zajíčka a plno jednoduchých aktivit, které jim pomohou naučit se jednoduše a bez námahy pojmenovávat protiklady.
Jde především o osobní příběh, na jehož počátku si autorka jako budoucí matka klade otázku: "Proč by měl porod bolet?" Nevšední otázka, za kterou následuje nevšední příběh ženy, maminky, matky.
Kritické periody vývoje, těhotenství, první chvíle spolu, jak na školáky, pocit méněcennosti, výchova k odpovědnosti, strach a úzkost dětí.
Prof. Matějček odpovídá na základní otázku: "Kdy je při výchově pro co vhodná doba a co kdy nepromeškat?"
Kniha je určena pro všechny rodiče a další vychovatele, kteří vážně přemýšlejí o tom, zda by dokázali úspěšně vychovávat dítě bez tělesných trestů, nebo vůbec bez trestání, či jsou dokonce přesvědčeni, že to jde.
Kniha s humorem i hlubokým vhledem nabízí řešení těžké životní situace, kterou prožívá polovina mladých žen. Zhruba tomuto počtu žen se totiž stane, že v průběhu těhotenství nechtěně přijdou o miminko.
Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem.