Mít děti je příležitost vytvořit si a užít si na světě více radosti. A přesto nás chování našich dětí někdy rozčiluje! Proč věci, které se snažíme dělat co nejlépe, často selžou a dosáhneme pravého opaku, než jsme chtěli?
Nová kniha autora oblíbené Knížky nás originálním a hravým způsobem vtahuje do světa barev, jejich kombinací a míchání. Stránky plné barevných otisků prstů, skvrn a šmouh rozvíjejí dětskou představivost, vedou je k poznávání barev.
Kniha nabízí náměty pro rozvíjení základních dovedností od raného po školní věk dítěte. Text je proložen výpověďmi dětí a jejich rodičů a je v něm dostatek teorie pro pochopení problému, a přitom i opravdu praktické příklady, „jak na to“.
Tato kniha byla napsána proto, aby vrátila doteky do našich životů a abychom si uvědomili, proč často hladíme plyšáka, ale ne sebe navzájem. Zaměřuje se na nedomazlenost ve vztazích a v komunikaci a nedomazlenost jako vyjádření vztahu k sobě.
Posláním knihy a záměrem autora je podat základní informace o problematice drogové závislosti široké veřejnosti, která se s tímto jevem může čím dál tím častěji setkat v okruhu svých blízkých.
Mezinárodně uznávaný autor shromáždil v přehledné práci informace o současném stavu a trendech v pedagogických vědách; jejich klíčových poznatcích i otevřených otázkách. Velká pozornost je věnována výzkumným metodám a informačním pramenům.
Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost.
Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě
nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače.
K českému čtenáři se konečně dostává kniha o „baby-led weaning“ , tedy o zřejmě nejpřirozenějším způsobu zavádění pevné stravy u kojenců, kdy celý proces řídí samo dítě- účastní se rodinného stolování, samo se krmí a samo si vybírá, co bude jíst.