Vojín De Klerk byl nejdokonalejší superzabiják, kterého galaktická armáda kdy měla. Neznal nic než rozkazy, nehovořil jinak než jazykem vojenských hlášení a nezdravil civilisty jiným pozdravem než „Dobrý den, střeva ven“.
Vzhůru do oblak!
Bart odhodí pytle s pískem a vznese se v balónu vysoko nad Springfield... samozřejmě, aniž by tušil, co to vlastně dělá. Takže si pište, že půjde o život. Ovšem to není všechno!
Přichází Bart a s ním i pekelná hlína! Zvláště, když na šklole vypukne nelítostný souboj o největšího jedlíka, ve kterém se neberou zajatci! A po jídle je čas na trochu kultury a Bart vyrazí do světa umění. Doufáme, že to umění přežije.
Bart po škole! Bart se pokusí uniknout před poškoláctvím, jenže jeho únik bude mít děsivé následky - a to nejen pro něj. Ovšem ještě větší peklo nastane, když zjistí, jaké možnosti má jeho stará dětská vysílačka...
Jupí já jej! Je tu kovboj Bart! Na školu má přijít inspekce a to pro ředitele Skinnera znamená jedno. Musí se nějak vypořádat s Bartem. Ať už po dobrém, nebo po zlém. A to je jen začátek.
Jen stěží lze najít českého čtenáře, který by neznal Pána prstenů nebo Letopisy Narnie. Jméno Owena Barfielda, bez něhož by tato díla pravděpodobně nebyla nikdy vznikla, je však v českém prostředí téměř neznámé.
Autorovi sotva pětadvacetiletému v čase, kdy zde nikdo Orwellovu vizi světa roku 1984 nemohl znát (kniha byla těžce zakázaná a nedostupná), podařilo vytvořit „Orwella v kostce“, prózu neepigonskou a nadčasovou.
Svět roku 2048. Telefony jsou zabudované přímo v implantovaných čipech a ovládané ťukáním zubů o sebe. Inteligentní aiwarové brýle zobrazují svět, překrytý vrstvami virtuální reality. Rozpoznají a pojmenují každou osobu a prozradí o ní všechno...
Sbírka strašidelných, humorných i velice zvláštních povídek, které získaly prestižní ceny, i ty, které zatím vyšly jen v naprosto okrajových tiskovinách, na internetu nebo vůbec nikde. Jedna novela doplňuje knihu Američtí bohové.