Nejprodávanější tituly - prosinec 2022
média a komunikace

Byznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty…
média a komunikace
Ukázky

Byznys etiketa a komunikace

349 Kč
Etické poradenství: Jak řešit etické problémy každodenní medicíny - Jaromír Matějek
Tato na českém trhu ojedinělá publikace přináší základní, zároveň komplexní vhled do problematiky etického poradenství ve zdravotnictví.
média a komunikace
Ukázky

Etické poradenství

209 Kč
Jak vzpomínáme na normalizaci: Obrazy normalizační minulosti ve filmu - Jaroslav Pinkas

Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve stále intenzivnějších kulturních válkách?

média a komunikace
Ukázky

Jak vzpomínáme na normalizaci

210 Kč
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 - Petra Koudelková (ed.) - 10%
Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími?
média a komunikace

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

180 Kč
162 Kč
Pandemie: anatomie krize - Vojtěch Gibiš, Michal Kubal - 10%
(1x)
První vlnu pandemie Česko zvládlo. Jenže pak přišly další… Třicet tisíc obětí, přeplněné nemocnice, zavřené školy, sporná politická rozhodnutí.
média a komunikace

Pandemie: anatomie krize

599 Kč
539 Kč
Esej Nové besedy - Čemu věřit - Dan Faltýnek, Tomáš Feřtek, Miroslav Marcelli, Stanislav Mikeš, Miroslav Petříček, Andrea Slováková, Marie Větrovcová, Zbyněk Vybíral - 10%
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

200 Kč
180 Kč
Jako bych žila dva životy: Rozhovor s Danielou Drtinovou - Milan Ohnisko - 10%
(1x)
Otevřený rozhovor básníka Milana Ohniska s výjimečnou moderátorkou Danielou Drtinovou – a také s jednadvaceti „nejbližšími a blízkými“.
média a komunikace
Ukázky

Jako bych žila dva životy

449 Kč
404 Kč
Kritické myšlení: Dovednost (nejen) pro 21. století - Jan Gazda, Václav Liška, Bořivoj Marek
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
Proměny novinářské etiky - Václav Moravec - 10%
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
média a komunikace
Ukázky

Proměny novinářské etiky

495 Kč
446 Kč
Věta jako povolání: nezapomínky - Karel Hvížďala
Významný český novinář a spisovatel Karel Hvížďala slaví v roce 2020 své osmdesáté narozeniny. K této příležitosti vychází mimořádné souborné vydání jeho úspěšných knih pod názvem Věta jako povolání…
média a komunikace
Ukázky

Věta jako povolání

349 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller - 10%
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace

Manuál copywritingu

299 Kč
269 Kč
Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský - 10%
Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají.
média a komunikace

Média a politika v digitálním světě

299 Kč
269 Kč
Svět jako hra o trůny: Geopolitika v televizních seriálech aneb triumf strachu - Dominique Moisi - 10%
(1x)
Kniha se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů (Hra o trůny, Dům z karet, Okupace, Homeland, ale i Panství Downton).
média a komunikace
Ukázky

Svět jako hra o trůny

198 Kč
178 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Proč cítím to, co ty: Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů - Joachim Bauer
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky

Proč cítím to, co ty

212 Kč
Autenticita ve světě médií: televizní příběh - Hana Malaníková - 10%
Může být člověk na obrazovce autentický? Pokud v podmínkách televizní výroby nemohu anebo nemám být sám sebou, kým tu tedy jsem?
média a komunikace

Autenticita ve světě médií: televizní příběh

200 Kč
180 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Schéma masové kultury - Theodor W. Adorno, Max Horkheimer - 10%
Shrnutí Adornovy kritiky masové kultury.
média a komunikace

Schéma masové kultury

128 Kč
115 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 41 položek
<< < 1 2 3 > >>