Nejprodávanější tituly - březen 2022

Obrněni pohrdáním
Plukovník komisař Ibram Gaunt bojoval rok jako člen podzemního odporu na planetě Gereon ovládané nepřítelem. Když ji opustil, slíbil, že se vrátí s jednotkami Impéria a osvobodí občany Gereonu od jejich utiskovatelů.

Obrněni pohrdáním

Spát v moři hvězd - Kniha II.
Strhující závěr epické vesmírné ságy od autora bestsellerové série Odkaz Dračích jezdců. Xenobioložka Kira Navárezová na průzkumné misi objevila mimozemský organismus a celý život se jí obrátil vzhůru nohama.
sci-fi

Spát v moři hvězd - Kniha II.

Bez šance
Fascinují a temná dystopie ze světa, kde společnost zavedla nový zákon: Každé dítě má právo na život od chvíle početí až do věku třinácti let.

Bez šance

Červený trpaslík - Omnibus
Liiterární podoba kultovního televizního sci-fi seriálu zahrnující čtyří díly (Nekonečno vítá ohleduplné řidiče, Lepší než život, Poslední člověk a Pozpátku).

Červený trpaslík - Omnibus

Vzpomínka na Zemi
Velkolepé finále nejoceňovanější sci-fi série současnosti.

Vzpomínka na Zemi

Odsouzené město
Andrej Voronin přistupuje na nabídku zúčastnit se podivného a blíže neidentifikovaného Experimentu. Ocitá se v podivném Městě, sevřeném mezi bezednou propastí a nekonečně vysokou zdí a obývaném lidmi z nejrůznějších období 20. století.

Odsouzené město

2010:Druhá vesmírná odysea
Ke kosmické lodi Discovery, osamoceně plující hlubokým vesmírem od doby, co David Bowman prošel „Hvězdnou bránou“, se vydává nová mezinárodní expedice. Jedním z cílů výpravy je objasnění tragických událostí, které se na Discovery odehrály.

2010:Druhá vesmírná odysea

Abaddonova brána
Třetí kniha ze série Expanze. Kniha získala cenu Locus v kategorii nejlepší science-fiction román roku 2013. Hlasovali čtenáři stejnojmenného amerického odborného časopisu.

Abaddonova brána

Dárce
Vize ideální společnosti, pod jejímž povrchem se ale skrývá krutá pravda.

Dárce

Velké problémy v malém Vietnamu
Volné pokračování knihy Příliš dlouhá swingers party.

Velké problémy v malém Vietnamu

Batman: Dvojník (Black Label)
Bruce Wayne působí v roli Temného rytíře teprve asi rok, ale už teď dokáže poznat, že jeho mise slaví úspěch. Bohužel, nadělal si pár vlivných nepřátel. Lidé, kteří mají v Gothamu moc, velmi nelibě nesou to, jak Batman narušuje chod jejich města...
sci-fi

Batman: Dvojník (Black Label)

K čemu jsou zbraně
„Cesta k srdci člověka vede skrz jeho hruď.“ Kultura, sofistikovaná a mírumilovná společnost, je řízena stroji a lidé zde žijí v naprostém dostatku. Za hranicemi vlivu Kultury však leží neznámo a nebezpečí.

K čemu jsou zbraně

Vražedná pomsta
Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům.

Vražedná pomsta

1984 - Grafický román
Jedno z nejznámějších děl světové literatury v sobě pojí prvky společensko-politického a vědecko-fantastického románu. Je obžalobou diktatury ve všech jejích podobách.

1984 - Grafický román

Druhá Nadace
Osud lidstva spočívá v rukou Arkadie Darellové, čtrnáctileté dívky obtížené hrozným tajemstvím. A zatímco se vědci Druhé Nadace připravují na rozhodující střetnutí s Mezkem, zástupci přemožené První Nadace se vydávají do vesmíru na beznadějnou cestu.

Druhá Nadace

Gideon Devátá
Sci-fi román plný šermířských soubojů, politických intrik a lesbických nekromantek.

Gideon Devátá

Hraničář
Přes hraničářskou osadu zvanou Chawyna procházejí komanda dobrodruhů, aby v bažinatém Orcigardu bojovala s orky a drancovala rozvaliny starých chrámů.

Hraničář

Kapitán
Lidské armády, vojáci i čarodějové, desetitisíce mužů – všichni vybavení tou nejmodernější a nejničivější technikou, postupují do Pustiny na území, kam lidská noha už stovky let nevstoupila.

Kapitán

Piknik u cesty
Román Piknik u cesty je zřejmě nejslavnějším dílem bratrské dvojice. Nový překlad románu vychází z úplného, zrestaurovaného textu originálu. Po téměř padesáti letech si jej tak čeští čtenáři mohou přečíst přesně takový, jaký ho autoři chtěli mít.

Piknik u cesty