Nejprodávanější tituly - březen 2022
ekonomie

Bohatství národů: Pojednání o podstatě a původu - Adam Smith - 10%
(1x)
Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní výklad ekonomie v historii lidstva.
ekonomie

Bohatství národů

889 Kč
800 Kč
Lokální a alternativní ekonomické systémy: Ekonomika nového světa - Radim Kotala (ed.) - 10%
Příručka vás seznámí s mnoha způsoby, jak se vyvázat z mašinerie běžné ekonomiky, přinášející zisky především nadnárodním korporacím, poškozující životní prostředí a mnohdy ničící lokální komunity a jejich potřeby.
ekonomie

Lokální a alternativní ekonomické systémy

Radim Kotala (ed.)
230 Kč
207 Kč
Moderní metody řízení nákladů: Jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Šárka Papadaki, Boris Popesko
Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů.
ekonomie
Ukázky

Moderní metody řízení nákladů

314 Kč
Praktický průvodce podnikatele: aneb jak vést daňovou evidenci - Dagmar Halabrinová - 10%
Publikace slouží především jako výukový materiál. Je psaná srozumitelnou formou a jednotlivá témata jsou vysvětlena na praktických příkladech. Kniha zároveň obsahuje řešení úkolů. Je určena především pro začátečníky v této oblasti.
ekonomie

Praktický průvodce podnikatele

199 Kč
179 Kč
Prodej svoje know-how: Jak vydělávat díky tomu, co umíte právě teď - Jan Markel - 10%
Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podlit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj.
ekonomie

Prodej svoje know-how

199 Kč
179 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
ekonomie
Ukázky

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

69 Kč
Ekonomika v souvislostech - Jan Vávra (ed.), Miloslav Lapka (ed.), Eva Cudlínová (ed.) - 10%

Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických, environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu požadavek na uvažování v širších souvislostech. Cílem této publikace je tento kontext načrtnout a ekonomické jevy analyzovat.

ekonomie

Ekonomika v souvislostech

195 Kč
176 Kč
Manažerská psychologie - Milan Mikuláštík - 10%
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci.
ekonomie

Manažerská psychologie

499 Kč
449 Kč
Politické aspekty financování českých měst - Ilona Kruntorádová
České obce v současné době disponují širokými pravomocemi, ty jsou nicméně v kontrastu s omezenými finančními zdroji zejména malých municipalit. Předložená monografie analyzuje problematické aspekty financování měst a obcí České republiky.
ekonomie
Ukázky

Politické aspekty financování českých měst

150 Kč
Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová,  kol.
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.
ekonomie
Ukázky

Emoce v marketingu

421 Kč
Zobrazuji 81 - 90 z 104 položek
<< < 1 .. 7 8 9 10 11 > >>