Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní výklad ekonomie v historii lidstva.
Příručka vás seznámí s mnoha způsoby, jak se vyvázat z mašinerie běžné ekonomiky, přinášející zisky především nadnárodním korporacím, poškozující životní prostředí a mnohdy ničící lokální komunity a jejich potřeby.
Publikace slouží především jako výukový materiál. Je psaná srozumitelnou formou a jednotlivá témata jsou vysvětlena na praktických příkladech. Kniha zároveň obsahuje řešení úkolů. Je určena především pro začátečníky v této oblasti.
Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podlit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj.
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických,
environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu
požadavek na uvažování v širších souvislostech. Cílem této publikace je tento kontext načrtnout a ekonomické jevy analyzovat.
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci.
České obce v současné době disponují širokými pravomocemi, ty jsou nicméně v kontrastu s omezenými finančními zdroji zejména malých municipalit. Předložená monografie analyzuje problematické aspekty financování měst a obcí České republiky.
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.