Třetí vydání učebního textu, určeného studentům oborů Farmacie a Zdravotnická bioanalytika na Farmaceutické fakultě UK. Neklade si za cíl seznámit čtenáře podrobně s celou šíří fyzikální chemie.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Tato publikace je určena studentům Farmaceutické fakulty UK. Zaměřuje se na základy individuální přípravy lékových forem. Technologické znalosti těchto aplikačních forem léčiv jsou potřebné obvykle při jejich individuální lékárenské přípravě.
Kniha poskytuje základní úvod do studia předškolní pedagogiky jako hlavního studijního oboru na středních a vyšších odborných školách pedagogického směru.
Diktáty někdy v dětech vyvolávají obavy. Pomocí cvičebnice Veselé diktáty a doplňovačky se je snažíme dětem podat v přístupnější formě. Máme při tom na paměti dvě důležitá pravidla – opakování dělá mistra a škola hrou.
Současná fyzikální chemie je vědní obor, jenž tvoří teoretický základ inženýrských oborů. Méně se již ví, že fyzikální chemie dovede vysvětlit mnoho jevů, se kterými se běžně setkáváme, a že dokáže vyřešit řadu praktických problémů.
Svými 15 000 slovíčky rozdělenými do 150 témat, významy slov, slovními spojeními, vazbami a idiomatickými frázemi vám tato nová příručka pomůže: systematicky rozšířit slovní zásobu, cíleně se připravit na určitá témata či každodenní situace aj.
Druhé, značně rozšířené a prohloubené vydání autorovy prvotiny publikovalo v roce 2011 prestižní nakladatelství Oxford University Press. Od té doby kniha oslovuje čtenáře po celém světě.