Stručná, jednoduchá a moderní učebnice pro střední školy. Vhodná pro všechny začínající zájemce o tento obor. Uvádí hlavně poznatky potřebné pro praktickou činnost.
Program, jehož hlavním záměrem je upevňovat a posilovat pozitivní postoje žáků k multikulturní společnosti, otevírá prostor pro uvědomění si předsudků a vyjádření obav plynoucích z migrace nebo z odlišností ve společnosti...
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Slovník, který tímto předkládáme, má uživatelům nabídnout rozsáhlou lexikograficky zpracovanou tematiku převážně technických, ale i vědeckých a ekonomických oborů v německém a českém jazyce. Heslář zahrnuje více než 220 000 termínů ze 130 oborů.
Námi předkládaná Pravidla českého pravopisu vychází vstříc každodennímu užívání. Tvoří přehledný a srozumitelný výklad pravopisných pravidel a tvarosloví s kompletním zapracováním Dodatku zveřejněného v roce 1994 MŠMT ČR.
Podívej se na pyramidu vlevo a ze samolepek dotvoř stejnou vpravo. Dokresli medvídkovi obličej. Nalep na rybníček ta zvířátka, která plavou, a na břeh ta, která žijí na souši. Dokresli vlnky na vodě a trávu na břehu..
Kniha poskytuje základní úvod do studia předškolní pedagogiky jako hlavního studijního oboru na středních a vyšších odborných školách pedagogického směru.