Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvojování základních vědomostí a dovedností.
Pracovní sešit je určen především pro malé předškoláky, ale je možné ho využít i pro odlehčení výuky v první třídě. Souborem zábavných úkolů provází děti pohádkové postavy, díky kterým je bude plnění úkolů opravdu bavit.
Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě....
Kniha obsahuje dvě přednášky Rudolfa Steinera, v nichž přehledně popisuje vývoj dítěte v prvních dvou sedmiletích a z něj vyplývající principy výchovy.
Nalepuj, hraj si a bav se! Pojď si užít zábavu s touto knihou plnou aktivit, které jsou vytvořeny tak, aby u dětí rozvíjely jemnou motoriku a představivost.
Je to vtipná a hravá multimediální kniha s důležitým poselstvím. Tvoří ji humorný příběh o nenasytné parybě plný říkanek, písniček, nápaditých ilustrací v komiksovém stylu a hlavně poutavých informací doplněných o zajímavé úkoly a tipy.
Kdo umí hrát karty s ledovým klidem, má dobře našlápnuto k vítězství. Naučte to své děti pomocí obrázkové karetní hry Černý Petr s motivy filmového Ledového království.
Tato kniha je určena rodičům a pedagogům, kteří vychovávají děti a ovlivňují tak jejich emocionální život. Na pozadí krátkých, emočně zabarvených příběhů dvou rodičů a jejich čtyř dětí jsou představeny nejdůležitější emoce, se kterými se my i naše děti setkáváme.
Co může být v lidském životě víc než narození miminka? Pro rodiče je dítě životním posláním a s láskou mu věnují svou péči, čas a energii. Posláním této knížky je zachytit významné okamžiky života dítěte od narození až po práh dospělosti.
Děti těsně po narození vnímají zejména ostré kontrasty světlých a tmavých ploch, které upoutají jejich pozornost. Proto je toto leporelo vhodné už od prvních týdnů života vašeho miminka.
Zkušený autor, poradenský psycholog, nabízí rodičům, stejně jako pedagogům z mateřských a základních škol, inspiraci ve formě popsaných a vyřešených problémů bez účasti odborných pracovišť.