Nejprodávanější knihy - červenec 2022 - objevování vesmíru

Paralelní světy -20%
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Stručná historie času -20%

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů -20%
Astronomické objevy nabírají každým rokem na větším tempu. Některé zcela zásadně mění náš dosavadní pohled na uspořádání vesmíru.

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů

Astronomie - 100+1 záludných otázek -20%
Zájemci o astronomii dostávají do rukou dlouho očekávané nové, zcela přepracované vydání knihy z roku 2003. První vydání chybělo již několik let na trhu, protože astronomie se tak překotně vyvíjí, že nové poznatky jsou na denním pořádku.

Astronomie - 100+1 záludných otázek

Hvězdy, planety, magnety -20%
„Hvězdy, planety, magnety“ volně navazují na sérii titulů „Jak vznikal svět“ a „Duchové vesmíru“. V knize naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o magnetických polích ve vesmíru.

Hvězdy, planety, magnety

O čem víme prd -20%
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Neznámý vesmír v 10 kapitolách -20%
Aktuální příručka o vesmíru a o tom, jak nás naše poslední objevy o hlubokém kosmu nutí přehodnocovat, co o něm vlastně víme a co ne.

Neznámý vesmír v 10 kapitolách

ABC hvězdáře -20%
Kniha zve začínající astronomy, především děti školního věku, do blízkého i vzdáleného vesmíru. Poskytuje základní informace o sluneční soustavě, o hvězdách a dalších vesmírných tělesech.

ABC hvězdáře

Cesty nesmrtelných -20%
Cesty nesmrtelných mapují osudy řady významných matematiků, fyziků a astronomů, kteří podstatně ovlivnili vývoj českého vědeckého poznání.

Cesty nesmrtelných

Anunakové a hledání nesmrtelnosti -20%
Sitchinovo dílo představuje spojení evoluce s kreacionismem. Sitchin svůj život zasvětil propagací myšlenek, že se lidstvo vyvinulo výsledkem drobného genetického zásahu nepozemských bytostí, které v daných dobách navštívily Zemi.

Anunakové a hledání nesmrtelnosti