Nejprodávanější tituly - červenec 2022 - objevování vesmíru

Stručná historie času -10%
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Paralelní světy -10%
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů -10%
Astronomické objevy nabírají každým rokem na větším tempu. Některé zcela zásadně mění náš dosavadní pohled na uspořádání vesmíru.

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů

Astronomie - 100+1 záludných otázek -10%
Zájemci o astronomii dostávají do rukou dlouho očekávané nové, zcela přepracované vydání knihy z roku 2003. První vydání chybělo již několik let na trhu, protože astronomie se tak překotně vyvíjí, že nové poznatky jsou na denním pořádku.

Astronomie - 100+1 záludných otázek

Hvězdy, planety, magnety -10%
„Hvězdy, planety, magnety“ volně navazují na sérii titulů „Jak vznikal svět“ a „Duchové vesmíru“. V knize naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o magnetických polích ve vesmíru.

Hvězdy, planety, magnety

O čem víme prd -10%
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Neznámý vesmír v 10 kapitolách -10%
Aktuální příručka o vesmíru a o tom, jak nás naše poslední objevy o hlubokém kosmu nutí přehodnocovat, co o něm vlastně víme a co ne.

Neznámý vesmír v 10 kapitolách

ABC hvězdáře -10%
Kniha zve začínající astronomy, především děti školního věku, do blízkého i vzdáleného vesmíru. Poskytuje základní informace o sluneční soustavě, o hvězdách a dalších vesmírných tělesech.

ABC hvězdáře

Cesty nesmrtelných -10%
Cesty nesmrtelných mapují osudy řady významných matematiků, fyziků a astronomů, kteří podstatně ovlivnili vývoj českého vědeckého poznání.

Cesty nesmrtelných

Matematický vesmír -10%
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír