Nejprodávanější e-knihy v roce 2022
média a komunikace

Dělěj něco!: České a slovenské fanziny a budování alternativních scén - Jan Lomíček, Miroslav Michela, Karel Šima

Nevšední publikaci ocení kromě odborníků z akademického prostředí i pamětníci a aktéři nezávislých scén.

média a komunikace
Ukázky

Dělěj něco!

289 Kč
Etické poradenství: Jak řešit etické problémy každodenní medicíny - Jaromír Matějek
Tato na českém trhu ojedinělá publikace přináší základní, zároveň komplexní vhled do problematiky etického poradenství ve zdravotnictví.
média a komunikace
Ukázky

Etické poradenství

209 Kč
Věta jako povolání: nezapomínky - Karel Hvížďala
Významný český novinář a spisovatel Karel Hvížďala slaví v roce 2020 své osmdesáté narozeniny. K této příležitosti vychází mimořádné souborné vydání jeho úspěšných knih pod názvem Věta jako povolání…
média a komunikace
Ukázky

Věta jako povolání

349 Kč
Česky psané časopisy pro děti (1850-1989) - Štefan Švec
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.
média a komunikace
Ukázky

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

290 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Žena a muž v marketingové komunikaci

69 Kč
Cybersex - forma internetové komunikace - Radana Divínová
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě.
média a komunikace
Ukázky

Cybersex - forma internetové komunikace

99 Kč
Vyváženost ve vysílání - Jan Křeček, Jan Miessler, Vlastimil Nečas, Ivan Vodochodský
Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana.
média a komunikace
Ukázky

Vyváženost ve vysílání

254 Kč
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Carlos Gil
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?
média a komunikace
Ukázky

Konec marketingu

297 Kč
Žurnalistická profese 2.0 - Jan Jirků
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistická profese 2.0

120 Kč
Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky

Čtvrtá revoluce

220 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 47 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>