Nejprodávanější tituly v roce 2022
média a komunikace

Regulace médií - Vojtěch Šimíček - 10%
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace

Regulace médií

245 Kč
221 Kč
Američtí prezidenti mediálního věku - Dalibor Mlejnský - 10%
Kniha věnuje pozornost americkým prezidentům, které spojuje období, v němž hrála velmi důležitou úlohu média, zejména pak televize.
média a komunikace

Američtí prezidenti mediálního věku

289 Kč
260 Kč
Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií - Kateřina Krtilová (ed.), Kateřina Svatoňová (ed.) - 10%

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

395 Kč
356 Kč
Česky psané časopisy pro děti (1850-1989) - Štefan Švec
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.
média a komunikace
Ukázky

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

290 Kč
Média a rychlost - Stanislav Hubík - 10%
Zkušenost se skutečností byla nahrazena zprávou o skutečnosti, skutečnost ozářená sluncem byla nahrazena napodobeninou skutečnosti na obrazovkách...
média a komunikace

Média a rychlost

199 Kč
179 Kč
Nová ekologie médií: Konvergence a mediamorfóza - Karol Jakubowicz - 10%
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky

Nová ekologie médií

333 Kč
300 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Žena a muž v marketingové komunikaci

69 Kč
Mediální monopol - M. A. Verick - 10%
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace

Mediální monopol

275 Kč
248 Kč
Technologizace slova - Walter Ong - 10%
Ústředním tématem je zásadní rozdílnost mezi kulturou založenou na mluveném slově a kulturou psanou, mezi písemným vyjadřováním a oralitou.
média a komunikace

Technologizace slova

190 Kč
171 Kč
Cybersex - forma internetové komunikace - Radana Divínová
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě.
média a komunikace
Ukázky

Cybersex - forma internetové komunikace

99 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 93 položek
<< < 1 .. 5 6 7 8 9 10 > >>