Kniha Jak obehrát železnou oponu ukazuje, že u nás za normalizace vznikla jedinečná herní scéna, jejíž analýza může obohatit studium počítačových her i populární kultury.
Ve 42 rekapitulovat kariéru je samozřejmě velmi brzy, nutno dodat, že Mikoláš knihu dopsal až téměř jako 44letý. Z čehož je jasné, že když si něco umane, většinou to splní. Jenom není jasné kdy...
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
Prozkoumejte s námi důmyslné stavby dvanácti legendárních stavitelů, kteří jsou připraveni nás provést svými nejinspirativnějšími výtvory včetně intergalaktické vesmírné stanice, zvířecí svatyně, továrny na monstra nebo kawaii aquaparku.
Nová kniha zkušeného autora volně navazuje na úspěšnou učebnici Začínáme programovat v jazyku Python, a proto předpokládá u čtenáře základní znalosti tohoto jazyka.
Hra Zaklínač nastavila ve svých třech dílech zcela nová měřítka žánru RPG. Videohry vycházející z knih Zaklínač od Andrzeje Sapkowského jsou dílem polského studia CD Projekt RED, které v nich kombinuje literární inspiraci s vizionářským vyprávěním, estetikou a hratelností.
Přehledná a praktická učebnice programování v jazyku C# pro začátečníky i pro uživatele ostatních programovacích jazyků, která vás naučí základy a dovede až k pokročilým konstrukcím.
Zapomeňte na staré přístupy a pusťte se s pomocí příkladů do moderních metod, které vám ušetří spoustu času a poskytnou nové možnosti jak tvořit design webů.
Kniha, kterou právě držíte v ruce, je určena všem nadšencům programování mikrokontrolerů. Těm, kteří mají zájem posunout se od 8bitových čipů (AVR, PIC, Arduino) k 32bitovým kontrolerům s jádrem ARM.
Odpovědí na otázku Co je dron? mohou být desítky: pro dítě hračka, pro fotografy a filmaře létající kamera, pro kutily a modeláře skvělá zábava, pro podnikatele výrobní prostředek atd. Tak by se dalo pokračovat dlouho, jednoznačně je dron budoucnost.
Kniha seznamuje čtenáře s programováním paralelních toků výpočtu – obvykle označovaných jako podprocesy neboli vlákna (anglicky thread) – v rámci jednoho programu v programovacím jazyce Java.
Nenechte si ujít tři knížky, plakát a originální visačku!
Naučte se triky užitečné pro stavby epických základen, procvičte si postřeh při pátrání po zákeřném creeperovi a vyzkoušejte si v oficiální Knize kvízů, co všechno víte o světě Minecraftu.