Kniha Jak obehrát železnou oponu ukazuje, že u nás za normalizace vznikla jedinečná herní scéna, jejíž analýza může obohatit studium počítačových her i populární kultury.
Ve 42 rekapitulovat kariéru je samozřejmě velmi brzy, nutno dodat, že Mikoláš knihu dopsal až téměř jako 44letý. Z čehož je jasné, že když si něco umane, většinou to splní. Jenom není jasné kdy...
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
Hra Zaklínač nastavila ve svých třech dílech zcela nová měřítka žánru RPG. Videohry vycházející z knih Zaklínač od Andrzeje Sapkowského jsou dílem polského studia CD Projekt RED, které v nich kombinuje literární inspiraci s vizionářským vyprávěním, estetikou a hratelností.
Prozkoumejte s námi důmyslné stavby dvanácti legendárních stavitelů, kteří jsou připraveni nás provést svými nejinspirativnějšími výtvory včetně intergalaktické vesmírné stanice, zvířecí svatyně, továrny na monstra nebo kawaii aquaparku.
Nová kniha zkušeného autora volně navazuje na úspěšnou učebnici Začínáme programovat v jazyku Python, a proto předpokládá u čtenáře základní znalosti tohoto jazyka.
Přehledná a praktická učebnice programování v jazyku C# pro začátečníky i pro uživatele ostatních programovacích jazyků, která vás naučí základy a dovede až k pokročilým konstrukcím.
Zapomeňte na staré přístupy a pusťte se s pomocí příkladů do moderních metod, které vám ušetří spoustu času a poskytnou nové možnosti jak tvořit design webů.
Kniha, kterou právě držíte v ruce, je určena všem nadšencům programování mikrokontrolerů. Těm, kteří mají zájem posunout se od 8bitových čipů (AVR, PIC, Arduino) k 32bitovým kontrolerům s jádrem ARM.
Průvodce labyrintem algoritmů vypráví o tom, jak algoritmy navrhovat a jak jejich chování zkoumat. Obsahuje mnoho příkladů algoritmů a datových struktur s aplikacemi a cvičeními.