Nejprodávanější tituly - květen 2023

O původu času
Nejbližší spolupracovník Stephena Hawkinga ve své knize představuje poslední myšlenky o vesmíru této intelektuální hvězdy našeho věku. Jedná se o dramatickou revizi teorie, kterou Hawking předložil ve své Stručné historii času.

O původu času

Energie
Navýsost aktuální kniha o možnostech využití energie, její produkci i vlivu na změny klimatu z pera světově uznávaného vědce.

Energie

Helgoland
Známý soudobý teoretický fyzik Carlo Rovelli, jeden z tvůrců smyčkové kvantové gravitace, ale také vynikající spisovatel, se v této knize zabývá okolnostmi vzniku kvantové mechaniky, snad nejpozoruhodnější fyzikální teorie všech dob.

Helgoland

Astronomie a fyzika – Hledání - 53%
„Astronomie a fyzika – HLEDÁNÍ“ je přehledem nejvýznamnějších objevů za poslední čtyři roky.

Astronomie a fyzika – Hledání

Dále než Einstein
Příběh fyziky je komplikovaný a dobrodružný. Po staletí se fyzikové noří stále hloub do tajemství přírody, vyvíjejí nové přístroje, které pomáhají některá tajemství rozluštit a jindy zas vedou k objevení nových záhad.

Dále než Einstein

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

„Duchové vesmíru“ volně navazují na předchozí tituly „Jak vznikal svět“, „Z kuchyně do vesmíru“ a „Blýskání“. V knížce naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o neutrinech, nejpodivnějších částicích, které kdy lidé objevili.

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

Co žere vesmír?
Souhvězdí Eridanu nad jižní polokoulí ukrývá kosmickou záhadu. Na první pohled to vypadá, jako by v něm nějaký vesmírný obr ukousl z kosmu gigantické sousto, po kterém zbylo jen prázdno. Co za tím stojí? Supermasivní černá díra?

Co žere vesmír?

Vesmírný posel
Vesmírný posel je prozářen originální básnickou představivostí, ale zároveň nese nezaměnitelnou pečeť Tysonovy racionální mysli inspirované matematikou a vědou.

Vesmírný posel

Hvězdy, planety, magnety
„Hvězdy, planety, magnety“ volně navazují na sérii titulů „Jak vznikal svět“ a „Duchové vesmíru“. V knize naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o magnetických polích ve vesmíru.

Hvězdy, planety, magnety