Nejprodávanější knihy - červen 2023
média a komunikace

Novinářem v Číně
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

404 Kč
A odkud bych asi tak byl?
(3x)

Rusko očima českého zahraničního reportéra.

Miroslav Karas působil v Rusku jako zahraniční reportér České televize a stal se svědkem mnoha zásadních momentů moderní ruské historie.

média a komunikace

A odkud bych asi tak byl?

359 Kč
Na slyšenou
Století Českého rozhlasu v rozhovorech a vzpomínkách rozhlasáků. Rozhlas prošel za 100 let své existence neuvěřitelným vývojem.
média a komunikace
Ukázky

Na slyšenou

359 Kč
Operátoři (nových) médií
Můžeme ještě v dnešní době hovořit o oddělení technologií a člověka? Nebo přístroje s lidmi už zcela splývají?
média a komunikace

Operátoři (nových) médií

245 Kč
Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

359 Kč
Mýty a naděje digitálního světa
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
média a komunikace

Mýty a naděje digitálního světa

386 Kč
Rivalové, zázraky i podrazy
Spojení televize a vrcholového sportu vytvořilo specifický a velmi vlivný žánr populární kultury. Vytváření sportovních příběhů, které je pro současná média typické, je zároveň snahou vtisknout těmto narativům trvalejší a ucelenější podobu.
média a komunikace

Rivalové, zázraky i podrazy

268 Kč
Rozumět televizi
Lucie Králová přináší unikátní kritickou reflexi vnitřního života České televize v oblasti dramaturgie dokumentárního filmu. Ukazuje, jak aktéři v televizi chápou dramaturgii a žánr, jaké představy mají o divácích i autorech a jak „rozumějí televizi“
média a komunikace

Rozumět televizi

735 Kč
Dělěj něco!

Nevšední publikaci ocení kromě odborníků z akademického prostředí i pamětníci a aktéři nezávislých scén.

média a komunikace

Dělěj něco!

306 Kč
Tohle není propaganda
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace

Tohle není propaganda

268 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 16 položek
1 2 > >>