Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku.
Škola je skutečně pro děti. Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo?
Pomocník pro učitele-manažery třídy - inspirace, na jakých zásadách postavit efektivní vedení třídy, jak správně nastavit pravidla ve třídě, jak využít rituály a rutinu pro zpřehlednění vyučování a jak pracovat s emocemi ve třídě.
Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole s poloviční námahou? Publikace ukazuje pedagogům, jak kvalitně vzdělávat a přitom zbytečně neztrácet energii.
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků.
Renomovaná česká autorka uvádí čtenáře do studia předškolní pedagogiky jako vědní disciplíny a seznamuje je s jejími teoretickými problémy. Kniha představuje základní zdroj ke studiu předškolní pedagogiky v odborné profesní přípravě pracovníků.