V polorozpadlém domě na okraji města se uprostřed tuhé zimy najde tělo bezdomovce v pokročilém stadiu rozkladu. Místo činu vypadá jako z hororu a poručík Eda Braun se nedokáže ubránit pocitu, že podobnou scénu už viděl. Je to jako déja vu.
Příběh rodiny Garretových, Mercy, Robina a jejich tří dětí – Alice, Lily a nejmladšího Davida – začíná na první společné dovolené v létě roku 1959 a pokračuje sledováním jejich životů v průběhu desetiletí až do současnosti.
V kopcích a údolích Celtiky řádí zlovlci. Jsou to obrovští netvoři, o nichž se myslelo, že patří do mýtů a legend, mnohem větší než obyčejní vlci. A tak se Maddie a Will vydávají do sousední země s cílem odhalit, kdo nebo co za těmito nebezpečnými šelmami stojí.
Existují cesty, které si člověk nevybírá, a lidé, které by raději nepotkal.
Helenin přítel je nedostupný. První společné dítě se dere na svět a po Karlovi se slehla zem.
Spiknutí ke zničení církve zevnitř se Taylor Marshall zabývá tématem, které se dnes úmyslně ignoruje. Bylo by nepoctivé a nezodpovědné pouze konstatovat fakta o současné vnitřní krizi církve a zabývat se symptomy.
Zatím poslední a nejintimnější román Ljudmily Ulické. Autorka se v něm podobně jako ve svých předchozích textech věnuje tématu paměti, tentokrát paměti ryze rodinné – i zde jsou však malé dějiny neúprosně válcovány těmi velkými.
V polovině 22. století dosáhla pozemská civilizace vrcholu svého rozvoje – technologického, kulturního i mravního. Lidé zapomněli, co jsou to války, nemoci či hlad. Jejich kosmické lodě brázdí galaxii a hledají dosud neobjevené planety a civilizace.
Vítejte v krámku s fantazií, který putuje po celém světě a nabízí starožitné cetky, jež dokážou naplnit ztracené sny, a zvláštní telefony, díky nimž se můžete spojit se svými milovanými na
onom světě.
Když je vám třiapadesát, jste sice úspěšná rozhlasová moderátorka, ale v osobním životě za sebou máte dva rozvody a ani ve třetím manželství se necítíte šťastná, k dalším životním změnám už příliš odvahy nemáte...
Lidé různých kultur i dob si vyprávějí mýty a příběhy. Čím to je,
že tato vyprávění mají tak podobnou strukturu? Co to vypovídá
o lidské mysli, morálce i o světě vůbec?