Prašina je tajuplné místo, temný ostrov uprostřed zářící Prahy. Nikdo neví proč, ale na Prašině nefunguje elektřina. Lampy tu nesvítí, tramvaje nejezdí, rádio nehraje, mobil je bez signálu.
Setkání s druidem Kengetorígem bylo jedno z nejzajímavějších, nejnapínavějších, nejpodivnějších a, to si Bára musela přiznat, i nejnebezpečnějších, jaké kdy na svých výpravách do minulosti zažila.
Že mám moc po svém otci, bohu moří Poseidónovi, už víš... Že patřím do Tábora polokrevných, už taky víš... Ale na spoustu otázek neznám odpovědi ani já. Kam se poděla bohyně Artemis?
Co všechno se musí stát, aby se naplnila před dávnými věky vyřčená věštba? A má člověk vůbec možnost ji ovlivnit? Zejména když ví, že na jejím splnění závisí něčí život, ale tím, že o ní promluví, riskuje ten svůj?
Prašinu sevřel mráz, neobydlené ulice jsou zaváté sněhem. Od prvního dobrodružství Jirky a En uplynuly měsíce, přímo v tajemné čtvrti si vybudovali klubovnu zvanou Doupě a objevili prašinskou část Krchleby, ze které přichází hrozba pro celé město.
I přes varování, že magii je radno se vyhnout, uzavřeli Callan a jeho parťáci dohodu s Okem – zlověstným myslícím předmětem. Byla to jediná možnost, jak pomoci umírajícímu kamarádovi.