Nejprodávanější tituly - září 2023
média a komunikace

Novinářem v Číně: Co jsem to proboha udělal? - Tomáš Etzler
(7x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal. V následujících letech zde však připravil stovky reportáží a zažil řadu silných příběhů. Jak v nejlidnatější zemi světa žijí běžní lidé?
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

399 Kč
Kdo řídí internet: Iluze o světě bez hranic - Jack Goldsmith, Tim Wu - 15%
Tato kniha vypráví příběh o Internetu, který v 90. letech 20. století začal narušovat moc jednotlivých státních správ, a následném boji vlád o ovládnutí nového média. Je to také příběh smrti snu o kyberkomunitách, které si vládnou samy.
média a komunikace

Kdo řídí internet

298 Kč
253 Kč
Knihy, které ovlivnily dějiny - James Naughtie - 10%
(1x)
Knihy v tomto výběru, ať už staré, nebo nové, změnily lidské životy a připomínají nám, kým jsme byli, i to, kým jsme nyní.
média a komunikace

Knihy, které ovlivnily dějiny

699 Kč
629 Kč
Udržitelné zpravodajství - Jan Stejskal - 10%
Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a vyváženost.
média a komunikace

Udržitelné zpravodajství

220 Kč
198 Kč
Akademické svobody ve věku konformity: Jak čelit strachu z poznání - Joanna Williamsová - 10%
Tato provokativní kniha sleduje zánik akademických svobod v kontextu měnících se představ o účelu univerzity a povaze vědění a je výzvou a voláním do zbraně za sílu akademického myšlení.
média a komunikace
Ukázky

Akademické svobody ve věku konformity

365 Kč
329 Kč
Jak rozumět populární kultuře - John Fiske - 10%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

320 Kč
288 Kč
Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa - 10%
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace

Úvod do dějin tištěných médií

99 Kč
89 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Operátoři (nových) médií - Tomáš Dvořák, Martin Charvát,  a kolektiv autorů - 10%
Můžeme ještě v dnešní době hovořit o oddělení technologií a člověka? Nebo přístroje s lidmi už zcela splývají?
média a komunikace

Operátoři (nových) médií

272 Kč
245 Kč
Co je to archeologie médií? - Jussi Parikka - 10%
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
média a komunikace

Co je to archeologie médií?

545 Kč
491 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 22 položek
1 2 3 > >>