Nejprodávanější tituly - září 2023
ekonomie

Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu - Miroslav Foret, David Melas
Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu.
ekonomie
Ukázky

Marketingový výzkum

212 Kč
Svoboda volby - Milton Friedman, Rose Friedmanová - 10%
(2x)
Laureát Nobelovy ceny za ekonomii Milton Friedman ve spolupráci se svou ženou sepsal široké veřejnosti přístupné dílo o vztahu ekonomie a svobody.
ekonomie

Svoboda volby

389 Kč
350 Kč
Umění míru - John Stevens, Morihei Uešiba
„Umění míru má doplňovat to, co schází.“ – Morihei Uešiba Inspirativní učení, která toto vydání obsahuje, nám ukazují, že pravá cesta bojovníka se zakládá na soucitu, moudrosti, nebojácnosti a lásce k přírodě.
ekonomie
Ukázky

Umění míru

99 Kč
Agilní metody řízení projektů - Eduard Kunce, Zuzana Šochová

Jak vytvořit efektivní vývojářský tým Pracujete jako vývojáři v týmu? Chcete pracovat efektivněji? Seznamte se s agilními metodami, pomocí nichž budete vyvíjet rychleji, efektivněji, s menším počtem chyb.

ekonomie
Ukázky

Agilní metody řízení projektů

279 Kč
Druhá derivace touhy I: Člověk duše-vnější - Úvahy nad (ne)končícími otázkami - Tomáš Sedláček
(1x)
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek...
ekonomie
Ukázky

Druhá derivace touhy I

168 Kč
Finanční účetnictví veřejného sektoru - Miroslav Máče - 10%
S knihou získáváte úplný přehled finančního účetnictví ve veřejném sektoru. Problematika účetnictví není popisována citací zákona, vyhlášek a standardů, ale přehledným a vysvětlujícím textem, vhodným pro běžného uživatele.
ekonomie

Finanční účetnictví veřejného sektoru

299 Kč
269 Kč
Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky - Tereza Semerádová, Petr Weinlich

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci.

ekonomie
Ukázky

Marketing na Facebooku a Instagramu

249 Kč
Mikroekonomie - Bronislava Hořejší, Libuše Macáková, Jindřich Soukup, Jana Soukupová
V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze je zaměřena na základní mikroekonomická témata, jako jsou rozhodování spotřebitele jakožto základu pro odvození poptávky, teorie firmy či chování podnikatelských subjektů v různých tržních strukturách.
ekonomie
Ukázky

Mikroekonomie

729 Kč
Monetární ekonomie v období krize a konvergence - Martin Mandel, Vladimír Tomšík
Monografie významných českých autorů pokrývá stěžejní otázky vnější rovnováhy vmalé otevřené ekonomice, dynamiku měnových kursů v krátkém a dlouhém období a hlavní vývojové fáze měnové politiky v České republice za období 1993–2017, a to na pozadí problematiky konvergenčního procesu malé otevřené ekonomiky k Evropské měnové unii.
ekonomie
Ukázky

Monetární ekonomie v období krize a konvergence

279 Kč
Začínáme na burze: Jak uspět při obchodování na finančních trzích: Akcie, Komodity, forex a kryptoměny - Ondřej Hartman

Akcie, komodity, forex i kryptoměny Chcete dosáhnout úspěchu při obchodování na finančních trzích? Nevyznáte se v příliš odborných analýzách na finančních serverech? Všem začínajícím investorům přichází na pomoc kniha Ondřeje Hartmana.

ekonomie
Ukázky

Začínáme na burze

249 Kč
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář
V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru.
ekonomie
Ukázky

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

195 Kč
Marketing - Základy marketingu 1. díl: Učebnice studenta - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 1. díl

260 Kč
234 Kč
Podniková ekonomika - klíčové oblasti - Eva Jelínková, Petra Taušl Procházková
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
ekonomie
Ukázky

Podniková ekonomika - klíčové oblasti

297 Kč
Účetnictví nejen pro střední školy 1. díl - Daniela Šlézarová - 10%
Učebnice Účetnictví (nejen) pro střední školy poskytuje ucelený pohled na účetní problematiku. Ve dvou na sebe navazujících dílech seznamuje žáky středních škol, studenty vyšších odborných a vysokých škol, ale i ostatní zájemce o tuto problematiku.
ekonomie

Účetnictví nejen pro střední školy 1. díl

190 Kč
171 Kč
Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování - Derek Thompson - 10%
(1x)
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh...
ekonomie

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

369 Kč
332 Kč
Co nesmíte vědět! 2: Teror, revoluce, války - kdo a co za tím stojí! - Michael Morris - 10%
(2x)

V bestselleru Co nesmíte vědět! Michael Morris názorně a srozumitelně vysvětlil, jak malá skupinka bankéřů sahá prostřednictvím hospodářských a měnových válek po totálním ovládnutí světa. V tomto druhém díle se zaměřil na politiku.

ekonomie

Co nesmíte vědět! 2

490 Kč
441 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
ekonomie
Ukázky

Jak z dobré firmy udělat skvělou

416 Kč
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček,  kol.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace

254 Kč
Otočte svou loď!: Příručka k implementaci cíleného vedení do vaší organizace - L. David Marquet - 10%
Příručka k implementaci vedení založeného na delegování pravomocí do vaší organizace. Praktické rady a nástroje inspirované úspěšnou knihou o vedení Otočte loď!
ekonomie

Otočte svou loď!

199 Kč
179 Kč
Praktický průvodce studenta ekonomie: aneb 26 otázek ke zkouškám, maturitě či státnicím - Zuzana Černá - 10%
Tato publikace obsahuje 26 základních témat, která se běžně vyskytují u zkoušek z ekonomie.
ekonomie

Praktický průvodce studenta ekonomie

299 Kč
269 Kč
Zobrazuji 61 - 80 z 103 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>