Nejprodávanější tituly - leden 2024
ekonomie

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání - Jana Přikrylová,  kol. - 10%
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru.
ekonomie

Moderní marketingová komunikace

399 Kč
359 Kč
Druhá derivace touhy I: Člověk duše-vnější - Úvahy nad (ne)končícími otázkami - Tomáš Sedláček - 10%
(4x)
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek...
ekonomie

Druhá derivace touhy I

348 Kč
313 Kč
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy: 3., aktualizované vydání
Chcete zvládnout základy ekonomického a finančního řízení firem?
ekonomie
Ukázky

Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

314 Kč
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář
V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru.
ekonomie
Ukázky

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

195 Kč
Kafkonomie. Z boží vůle bankéř: Rozhovor s Romanem Chlupatým - Tomáš Sedláček, Roman Chlupatý, Joris Luyendijk
(1x)

Přední český ekonom Tomáš Sedláček si společně s publicistou a konzultantem Romanem Chlupatým přizvali k debatě Jorise Luyendijka.

ekonomie
Ukázky

Kafkonomie. Z boží vůle bankéř

98 Kč
Marketing - Učebnice učitele: Základy marketingu - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Učebnice učitele

380 Kč
342 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol.
(1x)
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky

Základy marketingu

305 Kč
Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!: Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!! - Filip Ježek
V roce 2016 byla vydána e-kniha Jak se dívám na svět ... Soudobé projevy globalizace. Druhá kniha v řadě Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po - Cho - Pil !!! se pokouší humornou formou přiblížit čtenáři základy mikroekonomie.
ekonomie
Ukázky

Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!

79 Kč
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání - František Bělohlávek - 10%
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

359 Kč
323 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová - 10%
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
ekonomie

Management kvality služeb v cestovním ruchu

99 Kč
89 Kč
Zobrazuji 81 - 90 z 128 položek
<< < 1 .. 7 8 9 10 11 .. 13 > >>