Oxfordské rozšířené vydání s předmluvou Václava Havla. Debut Tomáše Sedláčka přeložený již do 14 jazyků. Ekonomická kniha roku - 1. místo na Mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu (Wirtschaftsbuchpreis).
Vše potřebné pro běžnou komunikaci se Španěly
Jedná se o učebnici obecné španělštiny, vhodnou pro všechny začátečníky. U této učebnice se předpokládá výuka s učitelem, je vhodná na gymnáziích, obchodních akademiích, jazykových školách i vysokých školách.
A new edition of the best-selling English File, improved throughout with brand new digital components to use inside and outside the classroom. English File Third edition – the best way to get your students talking.
Dvojjazyčné vydání novely současného amerického spisovatele o racku Jonathanovi je podobenstvím o lidech-ptácích toužících po poznání a naplnění života, po lásce, svobodě a volnosti.
Angličtinář s mnohaletou praxí napsal knížku o anglickém jazyce, která je vtipná, a přitom poučná. Oslovit může nejen věčné začátečníky, ale i studenty, kteří mají potíže s tradičními učebnicemi nebo si prostě chtějí něco ujasnit.
Zajímá vás Japonsko? Chcete se zorientovat v základní japonské gramatice, naučit se běžné fráze a navíc se dozvědět spoustu zajímavostí o japonské společnosti a kultuře?
Moderní, praktická, přínosná. Učte se současnou španělštinu! Zábavně a zajímavě! S atraktivní učebnicí! Publikace obsahuje 20 lekcí, které tvoří moduly po čtyřech lekcích a každá pátá lekce je opakovací.
Procvičte učivo k přijímacím zkouškám na typových úlohách s pomocí návodů k řešení. Obsahuje 97 úloh z MA a 145 úloh z ČJ, typové úlohy používané u přijímaček, podrobný návod ke správnému řešení a zábavného průvodce - surikata - k udržení pozornosti.
Přípravný pracovní sešit a vedle procvičování hlavních oblastí (noty, intervaly a posuvky) se více věnuje také tonálnímu cítění a přípravě na práci s hudebními formami. Náš hlavní cíl je učit děti pojmy cestou prožitku a vlastního vyjádření.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Čtyřdílná řada učebnic je určena dětem od sedmi let. A je pokračováním Klavírní Školičky, nebo jiné \"přípravky\" Nová klavírní škola chce usnadnit práci učitelům klavírní hry na všech typech škol i učitelům soukromým.
Klavírní školička pro děti 4-7 leté.
Pedagogická publikace s metodickým návodem pro výuku předškolních a raně školních dětí na LŠU.
Rozvíjení hudebnosti, základy notopisu a hry na klavír.
Učebnice češtiny pro cizince s uceleným přehledem české deklinace. Studenti se naučí správně skloňovat substantiva, adjektiva, pronomina i numeralia ve všech rodech a pádech.